Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
Marsu zei:
Jawadde, 15 miljoen... Kzou het toch ook wel weten ze. Khad Camus aangetrokken en Defour verpatst.

Camus als vervanger voor Defour... Ik gok dat ze liever niet al direkt hun titelkansen vergooien ;)

Exorikos zei:
Defour gaat zeker nog goede matchen spelen in de CL en dan gaat zijn prijs weer omhoog. :)

De prijs is nu al overdreven en zijn contract wordt korter. En vooral: de CL is andere kak dan de Europa League...
Ik gok dat als Standard de jackpot WIL, dat ze hem beter nu wegdoen of ten laatste in de winterstop. Maar dat willen is uiteraard de vraag.

puni

Legacy Member
Mwah, ik zie Standard nog een Fellaini'ke doen door hem op de laatste dag van de transferperiode voor nog meer geld te laten gaan.

Marsu

Legacy Member
starspike zei:
Camus als vervanger voor Defour... Ik gok dat ze liever niet al direkt hun titelkansen vergooien ;)



De prijs is nu al overdreven en zijn contract wordt korter. En vooral: de CL is andere kak dan de Europa League...
Ik gok dat als Standard de jackpot WIL, dat ze hem beter nu wegdoen of ten laatste in de winterstop. Maar dat willen is uiteraard de vraag.

Camus is toch al enkele jaren een van de beste middenvelders in België? Alleen een ander type dan Defour maar dan zet je nen andere nieuweling wat meer verdedigend he.

Maar 15 miljoen... Komaan. :crazy:

Jurgenv1

Legacy Member
lotti zei:
Standard: "Defour is niet te koop"

do 09/07/2009 - 12:09 Standard lijkt niet bereid te zijn om een nieuw bod op Steven Defour te aanvaarden. De Engelse club Everton wil 15 miljoen euro op tafel leggen voor de middenvelder.


Standard-directeur Pierre Francois is erg duidelijk in de kranten. "Defour is net als Witsel en Mbokani deze zomer niet te koop."

"We stellen het bijzonder op prijs dat Everton bereid is om 15 miljoen euro neer te tellen voor één van onze spelers, maar dat verandert niets aan ons standpunt."

De manager van Defour is niet op de hoogte van het bod. "Ik weet wel dat Everton aan Standard heeft laten weten dat het Defour absoluut wil."

Vorige zomer haalde Everton al Marouane Fellaini weg bij de Belgische landskampioen.

M'enfin, de spelers bij Standard krijgen dus nauwelijks de mogelijkheid om een stapje hogerop te geraken in hun carrière ofzo? Als ze met 15 miljoen afkomen kan geen enkele Belgische club dat toch weigeren en hun spelers verder betalen aan een hongerloontje?

Gavin

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
M'enfin, de spelers bij Standard krijgen dus nauwelijks de mogelijkheid om een stapje hogerop te geraken in hun carrière ofzo? Als ze met 15 miljoen afkomen kan geen enkele Belgische club dat toch weigeren en hun spelers verder betalen aan een hongerloontje?
Integendeel, ze krijgen dit jaar de kans om met zekerheid zes Champions Leaguewedstrijden te spelen en hun toekomst nog rooskleuriger te maken.

Defour wou ook niet per se weg. Die weet ook wel dat hij de hudiige status in Standard niet (meteen) zal verwerven bij een grotere ploeg. Defour is 21, op een (half) jaar zal het voorlopig niet steken als het maar everton is dat zich aanbiedt.

Fré_

Legacy Member
En alweer een 18-jarige erbij voor Standard. Een Roemeense spits, Grozav genaamd.

Svartálfar

Legacy Member
Is voorlopig alleen nog maar een tester. Correct me if I'm wrong.

starspike

Legacy Member
Deel 3 in de Itzakhi story:

Itzhaki spreekt over terugkeer naar Genk

In een interview met de Israëlische sportzender Sport5 heeft Barak Itzhaki zich voor het eerst openlijk uitgelaten over Racing Genk. De 24-jarige aanvallende middenvelder voegde eraan toe dat een terugkeer naar de Cristal Arena een serieuze optie is geworden. Beitar Jeruzalem verzuimde opnieuw om een schijf van 300.000 euro op tijd over te maken.

Beitar Jeruzalem moest voor 1 juli een derde schijf (van in totaal vier) van 300.000 euro overschrijven op de rekening van Racing Genk, maar opnieuw lapte de ploeg van Arkadi Gaydemak de regeling aan zijn laars. De Limburgers dreigen er terug mee om naar de FIFA te stappen. Barak Itzhaki sluit voor het eerst een terugkeer niet uit.

"Het is helemaal niet zo dat ik ben teruggekeerd uit heimwee, zoals de pers het liet uitschijnen", aldus Itzhaki "Ik heb wel degelijk persoonlijke problemen gekend. Als ik bij Beitar vertrek, zal het zo goed als zeker voor een terugkeer naar Genk zijn. Ik weet niet juist of ik nog in de plannen van Genk pas, maar indien ik terugkeer wil ik mij terug bewijzen."

"Het is begrijpelijk dat de Genkse fans het vertrouwen in mij hebben verloren, maar alles is nu anders. Ik heb geleerd uit het verleden."

Volgens de Israëlische pers tonen ook Duitse en Spaanse ploegen belangstelling voor de international.

Mij niet gelaten... Het is dan ook een toppertje.

starspike

Legacy Member
chippen177 zei:
je zegt het goed maar een topperTJE

Ik ben dan ook realistisch.. Op Belgisch niveau is iedereen een topperTJE ;) Hij zou alleszins absoluut bij de betere voetballers in België horen.
Maar het is al de tweede of derde keer dat dit opkomt, dus ik geloof er niet te veel in. Maar als vervanger voor De Mul zou hij perfect zijn.

Marsu

Legacy Member
Itzakhi is toch totaal geen type als De Mul? De Mul is een typische winger, die Itzakhi was eerder een aanvallende mid en nog meer een tweede spits had ik de indruk.

starspike

Legacy Member
Marsu zei:
Itzakhi is toch totaal geen type als De Mul? De Mul is een typische winger, die Itzakhi was eerder een aanvallende mid en nog meer een tweede spits had ik de indruk.

We gaan dan ook niet spelen zoals vorig jaar, hoor. Maar Barak zou op rechts spelen, daar waar vorig jaar De Mul speelde. Meer moet je niet achter die vergelijking zoeken, hoor. Want ze zijn inderdaad een ander type voetballer.

puni

Legacy Member
En nog een jonge verdediger voor de Rouches. 21, linksbenig en komt van Juventude.

Marsu

Legacy Member
Juventude van eerste klasse of Juventude waar Club zijn gerief heeft gaan halen?

exo

Legacy Member
M'enfin, Standard is nu echt wel lachwekkend bezig, precies aant kopen om te kopen. :lol:
Khoop echt voor hen dat er een sterke scouting aan voorafgegaan is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan