Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marsu zei:Jawadde, 15 miljoen... Kzou het toch ook wel weten ze. Khad Camus aangetrokken en Defour verpatst.
Exorikos zei:Defour gaat zeker nog goede matchen spelen in de CL en dan gaat zijn prijs weer omhoog.![]()
starspike zei:Camus als vervanger voor Defour... Ik gok dat ze liever niet al direkt hun titelkansen vergooien![]()
De prijs is nu al overdreven en zijn contract wordt korter. En vooral: de CL is andere kak dan de Europa League...
Ik gok dat als Standard de jackpot WIL, dat ze hem beter nu wegdoen of ten laatste in de winterstop. Maar dat willen is uiteraard de vraag.

lotti zei:Standard: "Defour is niet te koop"
do 09/07/2009 - 12:09 Standard lijkt niet bereid te zijn om een nieuw bod op Steven Defour te aanvaarden. De Engelse club Everton wil 15 miljoen euro op tafel leggen voor de middenvelder.
Standard-directeur Pierre Francois is erg duidelijk in de kranten. "Defour is net als Witsel en Mbokani deze zomer niet te koop."
"We stellen het bijzonder op prijs dat Everton bereid is om 15 miljoen euro neer te tellen voor één van onze spelers, maar dat verandert niets aan ons standpunt."
De manager van Defour is niet op de hoogte van het bod. "Ik weet wel dat Everton aan Standard heeft laten weten dat het Defour absoluut wil."
Vorige zomer haalde Everton al Marouane Fellaini weg bij de Belgische landskampioen.
Integendeel, ze krijgen dit jaar de kans om met zekerheid zes Champions Leaguewedstrijden te spelen en hun toekomst nog rooskleuriger te maken.Jurgenv1 zei:M'enfin, de spelers bij Standard krijgen dus nauwelijks de mogelijkheid om een stapje hogerop te geraken in hun carrière ofzo? Als ze met 15 miljoen afkomen kan geen enkele Belgische club dat toch weigeren en hun spelers verder betalen aan een hongerloontje?
Itzhaki spreekt over terugkeer naar Genk
In een interview met de Israëlische sportzender Sport5 heeft Barak Itzhaki zich voor het eerst openlijk uitgelaten over Racing Genk. De 24-jarige aanvallende middenvelder voegde eraan toe dat een terugkeer naar de Cristal Arena een serieuze optie is geworden. Beitar Jeruzalem verzuimde opnieuw om een schijf van 300.000 euro op tijd over te maken.
Beitar Jeruzalem moest voor 1 juli een derde schijf (van in totaal vier) van 300.000 euro overschrijven op de rekening van Racing Genk, maar opnieuw lapte de ploeg van Arkadi Gaydemak de regeling aan zijn laars. De Limburgers dreigen er terug mee om naar de FIFA te stappen. Barak Itzhaki sluit voor het eerst een terugkeer niet uit.
"Het is helemaal niet zo dat ik ben teruggekeerd uit heimwee, zoals de pers het liet uitschijnen", aldus Itzhaki "Ik heb wel degelijk persoonlijke problemen gekend. Als ik bij Beitar vertrek, zal het zo goed als zeker voor een terugkeer naar Genk zijn. Ik weet niet juist of ik nog in de plannen van Genk pas, maar indien ik terugkeer wil ik mij terug bewijzen."
"Het is begrijpelijk dat de Genkse fans het vertrouwen in mij hebben verloren, maar alles is nu anders. Ik heb geleerd uit het verleden."
Volgens de Israëlische pers tonen ook Duitse en Spaanse ploegen belangstelling voor de international.
starspike zei:Deel 3 in de Itzakhi story:
Mij niet gelaten... Het is dan ook een toppertje.
chippen177 zei:je zegt het goed maar een topperTJE
Hij zou alleszins absoluut bij de betere voetballers in België horen.Marsu zei:Itzakhi is toch totaal geen type als De Mul? De Mul is een typische winger, die Itzakhi was eerder een aanvallende mid en nog meer een tweede spits had ik de indruk.
Marsu zei:Juventude van eerste klasse of Juventude waar Club zijn gerief heeft gaan halen?