Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Waarschijnlijk gewoon iets gek dat ze de wereld in sturen om aandacht te trekken. Beetje reclame maken.

byter

Legacy Member
Zeker een leuke transfer ...hoe laag is die gevallen oO
Collins John was bij Twente al een zeer goede speler... ik snap niet dat die nu in de jupiler league speelt -.-

Fré_

Legacy Member
Als die erin slaagt om zich voor matchen tegen pakweg Charleroi en Moeskroen op te laden dan gaan ze daar nog veel plezier aan beleven bij Roeselare. Al vrees ik dat die wel eens het familiare sfeertje ginder helemaal naar de knoppen zou kunnen helpen.

fraaanche

Legacy Member
Rocky Peeters gaat verhuurd worden aan een cypriotische ploeg en Munyaneza gaan we kwijtspelen in Rusland!

We gaan nog van onzen brol afgeraken :bow::bow::bow:

NemesisBE

Legacy Member
alé jom, de Rocky!
der werd nog nooit zoveel naar ne opwarmende speler geroepen als toen Rocky begon op te warmen :D

João

Legacy Member
Illcat zei:
Collins John van Fulham naar Roeselare

Dikke transfer van Roeselare. Wat doet die hier in België?
Gaan we nog meer van horen, mark my words.

O ja en dit:

Zaterdagvoormiddag werd een overeenkomst met Antonio Ghomsi (23) getekend. Hij wordt normaliter één jaar gehuurd van AC Siena, maar op clubniveau is het akkoord nog niet rond. Pieter Mbemba vertrekt dan weer. Hij gaat naar Sivasspor.



De Kameroener Antonio Ghomsi en KV Mechelen tekenden vanochtend hun onderlinge overeenkomst voor één seizoen. Hij zal één seizoen gehuurd worden van de Italiaanse eersteklasser AC Siena. In het contract is ook een optie tot aankoop voorzien. De transfer is op clubniveau echter nog niet afgerond. Volgende week zitten de clubs nog rond de tafel om het contract te ondertekenen. Indien Malinwa er met AC Siena uitkomt, voetbalt Ghomsi het komende seizoen bij geelrood.

Antonio Ghomsi is een 23–jarige linkerflankspeler, voetbalde vorig seizoen op uitleenbasis bij tweedeklasser US Avellino en speelde ook al voor de beloften van Kameroen. In de oefenwedstrijden tegen KGR Katelijne en Rapid Leest overtuigde hij de technische staf van KVM van zijn capaciteiten.



Fiche Antonio Ghomsi

Naam: Antonio Ghomsi
Positie: Linkerflank
Geboortedatum: 22/04/1986
Lengte: 1m80
Gewicht: 78 kg
Vorge club: AC Siena, US Avellino (uitgeleend door AC Siena)



Pieter Mbemba naar Turkse vice-kampioen

Pieter Mbemba verlaat dan weer Malinwa. De centrale verdediger tekende een contract bij Sivasspor. Met Sivasspor, dat afgelopen seizoen verrassend als tweede eindigde in de hoogste divisie, kan Mbemba Champions League spelen. Ook deze transfer is nog onder voorbehoud, want de komende dagen worden de laatste details op clubniveau besproken.

Jeuj, Antonio komt! :applause: Is een echte versterking, speelde héél erg goed in de oefenmatchen.

En wat doet kv nu weer, weer een talentvolle speler kwijtspelen.
Na Jeremy Devriendt (gaat waarschijnlijk naar Charleroi) nu ook Mbemba weg, naar de tweede in de Turkse eerste klasse trouwens. Geef die mannen nu eens een kans. Is net zoals Cor Gilis, nu ook niet de minste, maar nooit een kans gekregen en heeft zich dus niet kunnen bewijzen. Spijtig.
Gaat naar Tubize btw.

Jurgenv1

Legacy Member
kalmthoutje zei:
Donk heeft 600.000 euro gekost.

Verdient maandelijks 4.539€ netto zonder winstpremies.

Heeft maaltijdcheques van 18.25€ per gewerkte dag (minstens 4u).

Zijn appartement in Heist en zijn Q5 worden volledig door Club betaald.
Is van een insider op BZF, Donk heeft eigenlijk niet veel gekost, terwijl iedereen denkt dat we weer miljoenen hebben neergeteld. :)

LaCucaracha

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Is van een insider op BZF, Donk heeft eigenlijk niet veel gekost, terwijl iedereen denkt dat we weer miljoenen hebben neergeteld. :)

die verdient ook ni veel dan, of zijn die winstpremies bij club zo hoog?

Jurgenv1

Legacy Member
LaCucaracha zei:
die verdient ook ni veel dan, of zijn die winstpremies bij club zo hoog?
Ik zou het niet weten, niet iederen speler moet hier de grootverdiener komen uithangen hé. :p

sharpshot

Legacy Member
600.000 is leuke prijs voor zo'n (jong) geweld/talent

leuk gedaan!

Jurgenv1

Legacy Member
sharpshot zei:
600.000 is leuke prijs voor zo'n (jong) geweld/talent

leuk gedaan!
Kvond het persoonlijk wel wat ongeloofwaardig, zijn hongerloontje alleen al. :p

Marsu

Legacy Member
Bwa hongerloon... Die Q5 en dat apartement zullen ook wel doorwegen. Plus hij is nog jong, wie weet hoeveel hij bij AZ verdiende? 'T is geen vedette he.

Maar idd minder dan men zou verwachten.

Jurgenv1

Legacy Member
exo zei:
Wat was zijn bron? (van de man op het bzf)
Gaf hij niet op, maar hij heeft altijd inside info als het om transfers gaat, wist toen ook als eerste dat Sterchele ging tekenen vroeger voor Club.


Bwa hongerloon... Die Q5 en dat apartement zullen ook wel doorwegen. Plus hij is nog jong, wie weet hoeveel hij bij AZ verdiende? 'T is geen vedette he.

Maar idd minder dan men zou verwachten.
Zou kunnen, maar dan nog.

boozeke

Legacy Member
Sticky Fingaz zei:
Dikke transfer van Roeselare. Wat doet die hier in België?
Gaan we nog meer van horen, mark my words.

O ja en dit:



Jeuj, Antonio komt! :applause: Is een echte versterking, speelde héél erg goed in de oefenmatchen.

En wat doet kv nu weer, weer een talentvolle speler kwijtspelen.
Na Jeremy Devriendt (gaat waarschijnlijk naar Charleroi) nu ook Mbemba weg, naar de tweede in de Turkse eerste klasse trouwens. Geef die mannen nu eens een kans. Is net zoals Cor Gilis, nu ook niet de minste, maar nooit een kans gekregen en heeft zich dus niet kunnen bewijzen. Spijtig.
Gaat naar Tubize btw.
diene werd uitgeleend aan tubize dachtek...
En Mbemba is al 22, webbe der jonger en beter steken hoor.
+ Devriendt word dan vervangen door Thoelen als 3e keeper, die ook wel geweldig is.
Nog veel te leren, maar is toch al ni slecht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan