Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke transfer, deed het bij Fulham al bij al niet zo slecht.Illcat zei:Collins John van Fulham naar Roeselare
Illcat zei:Collins John van Fulham naar Roeselare
Zaterdagvoormiddag werd een overeenkomst met Antonio Ghomsi (23) getekend. Hij wordt normaliter één jaar gehuurd van AC Siena, maar op clubniveau is het akkoord nog niet rond. Pieter Mbemba vertrekt dan weer. Hij gaat naar Sivasspor.
De Kameroener Antonio Ghomsi en KV Mechelen tekenden vanochtend hun onderlinge overeenkomst voor één seizoen. Hij zal één seizoen gehuurd worden van de Italiaanse eersteklasser AC Siena. In het contract is ook een optie tot aankoop voorzien. De transfer is op clubniveau echter nog niet afgerond. Volgende week zitten de clubs nog rond de tafel om het contract te ondertekenen. Indien Malinwa er met AC Siena uitkomt, voetbalt Ghomsi het komende seizoen bij geelrood.
Antonio Ghomsi is een 23–jarige linkerflankspeler, voetbalde vorig seizoen op uitleenbasis bij tweedeklasser US Avellino en speelde ook al voor de beloften van Kameroen. In de oefenwedstrijden tegen KGR Katelijne en Rapid Leest overtuigde hij de technische staf van KVM van zijn capaciteiten.
Fiche Antonio Ghomsi
Naam: Antonio Ghomsi
Positie: Linkerflank
Geboortedatum: 22/04/1986
Lengte: 1m80
Gewicht: 78 kg
Vorge club: AC Siena, US Avellino (uitgeleend door AC Siena)
Pieter Mbemba naar Turkse vice-kampioen
Pieter Mbemba verlaat dan weer Malinwa. De centrale verdediger tekende een contract bij Sivasspor. Met Sivasspor, dat afgelopen seizoen verrassend als tweede eindigde in de hoogste divisie, kan Mbemba Champions League spelen. Ook deze transfer is nog onder voorbehoud, want de komende dagen worden de laatste details op clubniveau besproken.
Is van een insider op BZF, Donk heeft eigenlijk niet veel gekost, terwijl iedereen denkt dat we weer miljoenen hebben neergeteld.kalmthoutje zei:Donk heeft 600.000 euro gekost.
Verdient maandelijks 4.539€ netto zonder winstpremies.
Heeft maaltijdcheques van 18.25€ per gewerkte dag (minstens 4u).
Zijn appartement in Heist en zijn Q5 worden volledig door Club betaald.

Jurgenv1 zei:Is van een insider op BZF, Donk heeft eigenlijk niet veel gekost, terwijl iedereen denkt dat we weer miljoenen hebben neergeteld.![]()
Ik zou het niet weten, niet iederen speler moet hier de grootverdiener komen uithangen hé.LaCucaracha zei:die verdient ook ni veel dan, of zijn die winstpremies bij club zo hoog?

Kvond het persoonlijk wel wat ongeloofwaardig, zijn hongerloontje alleen al.sharpshot zei:600.000 is leuke prijs voor zo'n (jong) geweld/talent
leuk gedaan!

Jep, dus het zou wel héél weinig zijn.bartreligion zei:Geraerts verdient meer dan dubbele per week ofzo
Gaf hij niet op, maar hij heeft altijd inside info als het om transfers gaat, wist toen ook als eerste dat Sterchele ging tekenen vroeger voor Club.exo zei:Wat was zijn bron? (van de man op het bzf)
Zou kunnen, maar dan nog.Bwa hongerloon... Die Q5 en dat apartement zullen ook wel doorwegen. Plus hij is nog jong, wie weet hoeveel hij bij AZ verdiende? 'T is geen vedette he.
Maar idd minder dan men zou verwachten.
diene werd uitgeleend aan tubize dachtek...Sticky Fingaz zei:Dikke transfer van Roeselare. Wat doet die hier in België?
Gaan we nog meer van horen, mark my words.
O ja en dit:
Jeuj, Antonio komt! :applause: Is een echte versterking, speelde héél erg goed in de oefenmatchen.
En wat doet kv nu weer, weer een talentvolle speler kwijtspelen.
Na Jeremy Devriendt (gaat waarschijnlijk naar Charleroi) nu ook Mbemba weg, naar de tweede in de Turkse eerste klasse trouwens. Geef die mannen nu eens een kans. Is net zoals Cor Gilis, nu ook niet de minste, maar nooit een kans gekregen en heeft zich dus niet kunnen bewijzen. Spijtig.
Gaat naar Tubize btw.