NemesisBE
Legacy Member
en dat mag dan nog steeds commentaar geven op Belgacom TV en geregeld spuwt zn gal uit over het rottige voetbal van Roeselare in de eerste seizoenshelft in de boekskes.
zo iemand zouden ze aan de hoogste vlaggenmast van de KBVB moeten ophangen zodat heel de wereld kan zien dat het zulke, geflopte, spelers zijn die het voetbal kapot maken. met hun 'kennis' van jan-mn-kloten
zo iemand zouden ze aan de hoogste vlaggenmast van de KBVB moeten ophangen zodat heel de wereld kan zien dat het zulke, geflopte, spelers zijn die het voetbal kapot maken. met hun 'kennis' van jan-mn-kloten
. Op het einde van het seizoen publiceerden ze een overzicht met telkens de sterkhouder en de teleurstelling van iedere ploeg. 't Ging natuurlijk over de spelers, maar voor Roeselare hebben ze een uitzondering gemaakt.
met een schoon fotoke van hem :')

