Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
En weeral een jonge speler.. No offense, maar een beetje ervaring zou geen kwaad kunnen. :)

Marsu

Legacy Member
Ook via google gezocht? Dat zal idd bidden worden voor Club-fans of dat wat wordt. Maar meestal, als die jeugdinternational is en geen interesse heeft opgewekt van échte topclubs intussen... Njah don't get your hopes up. Maarja een doublure voor Kluko was nodig. Nu nog 2 rechtsbacks.

Jurgenv1

Legacy Member
Toch wel straf van club dit keer, zonder enige geruchten vooraf: PETS, een transfer uit het niks...

puni zei:
En weeral een jonge speler.. No offense, maar een beetje ervaring zou geen kwaad kunnen. :)

Akkoord, maar raad eens waarom Koster werd aangetrokken... :p Bon, zolang het een backup is mag het een jonge persoon zijn.

|nfected

Legacy Member
pavlovic nu ook naar Kortrijk.

Edit: we zijn wss de meest actieve ploeg van de JPL atm, zijn we ook niet gewend :)
2 keepers + 2 verdedigers + 2 middenvelders. Komt nog zeker een verdediger bij, maar nog probs met zijn visum. En normaal ook nog een spits deze week

Marsu

Legacy Member
Ik vind het nogal verdacht dat zonder enige geruchten zomaar een onbekende braziliaan wordt gekocht. Is er genoeg gescout? Stond ie op Koster zijn lijstje of zijn ze hem toevallig tegengekomen op een goed dagje, ... Tgeeft geen goede eerste indruk in ieder geval.

The Black Mamba

Legacy Member
edit: laat maar , anders blijven we bezig

iets meer on-topic dan , liever een jonge speler als backup dan een speler op zen terugkeer

al zal dat toch niet de enigste transfer mogen zijn van club :p

Jurgenv1

Legacy Member
Marsu zei:
Ik vind het nogal verdacht dat zonder enige geruchten zomaar een onbekende braziliaan wordt gekocht. Is er genoeg gescout? Stond ie op Koster zijn lijstje of zijn ze hem toevallig tegengekomen op een goed dagje, ... Tgeeft geen goede eerste indruk in ieder geval.
Nee, bij Club willen ze voortaan niks meer naar buiten toe lekken omdat het de onderhandelingen zou kunnen hypothekeren. Naar het schijnt werd zo bijna de transfer van Vargas afgeblazen.

BleKKie

Legacy Member
Tjah, kga niet zeggen dat ik teleurgesteld ben, maar dit kan meevallen maar evengoed tegenvallen. Dat kluklu wat meer concurrentie krijgt is alleszins niet slecht want vorig jaar was toch één van zijn zwakkere imo, en dit is volgens mij toch wel wat te wijten aan het feit dat er niemand anders hem uit te ploeg kon spelen.

The Black Mamba

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Nee, bij Club willen ze voortaan niks meer naar buiten toe lekken omdat het de onderhandelingen zou kunnen hypothekeren. Naar het schijnt werd zo bijna de transfer van Vargas afgeblazen.

das ook maar saai van die mannen :(

Svartálfar

Legacy Member
Marsu zei:
Ik vind het nogal verdacht dat zonder enige geruchten zomaar een onbekende braziliaan wordt gekocht. Is er genoeg gescout? Stond ie op Koster zijn lijstje of zijn ze hem toevallig tegengekomen op een goed dagje, ... Tgeeft geen goede eerste indruk in ieder geval.

Een week of 2 geleden dacht ik is er sprake van geweest dat Devroe in Zuid-Amerika was. Zal dus wel geweest zijn voor die jongen te gaan bekijken. Nja een back-up was nodig voor de lb, maar of een 18jarig manneke wat nog nooit in europa gespeeld heeft ook wel degelijke de concurrentie kan aangaan is nog maar de vraag.

En club heeft niet echt goeie ervaringen met Brazilianen.

Jurgenv1

Legacy Member
Arno! zei:
das ook maar saai van die mannen :(
True, op BZF komen ze gek bij momenten. :p

EDIT:

Wat was dat op het einde van de training? Jij nam plots het heft in handen.
"Die losmaakoefeningen, bedoel je. Wel, dat is een materie waarin ik me gespecialiseerd heb. Ik beheers nu eenmaal die oefenstof en vind het leuk om die oefeningen voor te doen. Profvoetballers horen lenig te zijn, meen ik. Daar hamer ik wel op, ja."

Het voetbal leeft hier
bon, we zijn benieuwd, hopelijk komen die twee Zweden ook.

waffel

Legacy Member
Gaat Anderlecht nog iets doen van transfers, of weten jullie evenveel als ik?

Marsu

Legacy Member
Lenigheid is ook erg belangrijk, veel kracht van uw schot komt van uw been goed ver naar achter kunnen zwaaien, de kans op spierverrekingen wordt ook wat kleiner e.d., heeft heel wat voordelen. Een krachtig schot heeft niet enkel spiermassa nodig.

starspike

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Nee, bij Club willen ze voortaan niks meer naar buiten toe lekken omdat het de onderhandelingen zou kunnen hypothekeren. Naar het schijnt werd zo bijna de transfer van Vargas afgeblazen.

Moeilijke evenwichtsoefening. Dat proberen ze bij Genk ook. Maar zwijg je te lang klagen de supporters, zwijg je niet en gaan de transfers mis klaagt men...

Jurgenv1

Legacy Member
starspike zei:
Moeilijke evenwichtsoefening. Dat proberen ze bij Genk ook. Maar zwijg je te lang klagen de supporters, zwijg je niet en gaan de transfers mis klaagt men...
True, maar dat eerst ekan je nog aanpakken door te zeggen dat er transfers op komt zijn en dat je zeker versterking mag verwachten, zonder meer details vrij te geven, zoals men bij Club nu doet. :p

puni

Legacy Member
waffelaar zei:
Gaat Anderlecht nog iets doen van transfers, of weten jullie evenveel als ik?

Ik hoop op een degelijke rechtsback. Voor de rest hebben we niet echt veel nodig denk ik, hangt wat af van eventuele vertrekkers.

GodLikeBE zei:
en op den anderlecht blijft het stil...

Het is nog vroeg. :)

WolCoM

Legacy Member
kvk.be zei:
Nebosja PAVLOVIC versterkt KVK

Nebosja Pavlovic komt definitief over naar KV Kortrijk. Hij tekende een contract voor 2 jaar.

Nebosja is een echte regulator op het middenveld. Hij was dat eerst bij AA Gent en volgde daarna Georges Leekens naar Sporting Lokeren. Nu blijft hij bij onze trainer in de groep van KV Kortrijk.

Pavlovic, een Serviër van 27 jaar en 1m89 startte zijn carrière bij Cukaricki Stankom en trok daarna naar de Servische eersteklasser FC RAD Belgrado. Hij speelde anderhalf seizoen bij AA Gent en twee seizoenen bij Sporting Lokeren.
Algemeen / Sportief Nieuws KV Kortrijk

Hopla! Mooi mooi mooi.

-Steve-

Legacy Member
Ik heb voor een keer vertrouwen in den Herman, tkomt goed deze keer.

Rogue

Legacy Member
Eerste bedenking die ik mij maak is dat Evens nu volledig overbodig wordt.

“Cleber is uiteraard nog piepjong, maar hij bewees als Braziliaans jeugdinternational dat hij het volume bezit om de volledige linkerflank te bestrijken door zijn snelheid van uitvoering en een groot atletisch vermogen”, geeft sportmanager Luc Devroe aan.


Iemand op de hoogte van zijn "maten" :p? We hebben immers dringend wat meer gestalte nodig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan