Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
Hekje# zei:
Op uwe foto staat er HC1
Wat kenis eigenlijk wil zeggen is HCX

Dus dat Milan maar met 1 goal verschil wint (1-0;6-5,3-2,2-1,....)

Wat er op jouw foto staat, is dan milan met minstens 2 doelpunten verschil wint :)

Op die manier dan thx voor je uitleg :D

Kenis

Legacy Member
maar goed 3 vande 4 fout :p
voor vandaag
Augsburg X,Mechelen win,Juventus 1 goal win,Blackburn X2
Barnsley win,Nancy X,Lommel win,Getafe X
Malaga 1 goal win,AZ X,Gladbach X,Everton beide scoren
Bastia X,Juventus win,Standard 1 goal win,Ajaccio win
Dortmund X,Granada X,Gent X,Mainz win (lol)

stijnd

Legacy Member
Voor vandaag:
- Kevin Pauwels wint in Middelkerke @ 3,75
- Combi: Albert voor Vantornout, Aernouts voor Denuwelaere @ 3,01
- Combi: Standard, Dortmund & FC Union Berlin @ 4.27

ElbowDrop

Legacy Member
Ik heb net een account aangemaakt op unibet. Ik vraag mij nu af hoe ik kan wedden dat een ploeg met 1 doelpunt verschil zal winnen?
Een 3 way handicap lijkt mij niet het zelfde.

Lospeed

Legacy Member
ElbowDrop zei:
Ik heb net een account aangemaakt op unibet. Ik vraag mij nu af hoe ik kan wedden dat een ploeg met 1 doelpunt verschil zal winnen?
Een 3 way handicap lijkt mij niet het zelfde.

Voorbeeld:
Team 1 - Team 2
Handicap: De match begint 0-1 --> X betten
--> Team 1 wint met 1 doelpunt verschil

Pariah

Legacy Member
Snel nog ingezet op albert die voor pauwels gaat eindigen. Pauwels blijkbaar ziek...

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Jonas89

Legacy Member
ElbowDrop zei:
Ik heb net een account aangemaakt op unibet. Ik vraag mij nu af hoe ik kan wedden dat een ploeg met 1 doelpunt verschil zal winnen?
Een 3 way handicap lijkt mij niet het zelfde.

Moet jij uw pas-gegevens opsturen om officieel lid te zijn op unibet ?

Hier geregistreerd en een mail ontvangen dat ik een copy van mijn pas naar Brussel moet sturen....

fordjah

Legacy Member
Kan zijn dat het veranderd is. Vroeger niet. Moest wel pas-id doorsturen naar unibet als ik withdraw wou doen.

Pariah

Legacy Member
Pariah zei:
Snel nog ingezet op albert die voor pauwels gaat eindigen. Pauwels blijkbaar ziek...

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Easy money

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Maxwell

Legacy Member
Maxwell zei:
Anderlecht - Charleroi: 1
AC Milan - Parma: 1
Wolfsburg - Bayern: 2


@ 2.5

Vanavond Malaga aan 2.00 gasten. Heb ze in combo met Leverkusen & Zulte
@ 4.44

Pariah

Legacy Member
50 euro gewonnen. Jammer dat ik vorige week bijna gans mijn account uit gecashed heb. :(

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Hekje#

Legacy Member
Na even niet meer spelen vandaag nog eens ingezet en direkt gewonnen:

Dortmund, Hamburg & Standard

Vrij sure bets imo

Xhizor

Legacy Member
Hekje# zei:
Na even niet meer spelen vandaag nog eens ingezet en direkt gewonnen:

Dortmund, Hamburg & Standard

Vrij sure bets imo

Standard speelde de eerste 20 minuten zeer goed, voor de rest was het eigenlijk een zeer zwakke match weeral. Nu ze stonden wel aan een zeer goeie notering twijfelde ook om in te zetten maar als je hun ziet spelen denk je toch 2 keer na

Antwerp1

Legacy Member
Eindelijk nogeens wat winst. Hopelijk ben ik nu vertrokken da ik mijn verlies van de laatste weken kan inhalen.

Kenis

Legacy Member
Sampdoria X2,ADO win,Genk X,Hoffenheim X
Leeds X of win, odds te hoog
Leeds X2,Ajax H1 win,Lyon X,Sociedad 1 goal win
Reims 1X,Bacca to score , Espagnol win,Wigan under 2.5,Valladolid X
Cagliari win,Chelsea under 2.5,Jonas to score ,PSG scoort beide helften
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan