jeltex
Legacy Member
Dikke chansaar van een Stroll, en het dan nog niet kunnen afmaken ...
Nu, eerlijk is eerlijk, hij heeft me toch al positief verrast dit seizoen. Het verschil met Perez qua pace is niet gigantisch groot, terwijl dat vorig jaar toch wel zo was.
Aan de andere kant, hadden mannen als Stoffel en Vergne en weetikveelwie 4 jaar gekregen om zich in te werken i.p.v. 2, dan waren die misschien ook wel geraakt waar Stroll nu zit. Nu hij is in ieder geval niet traag meer, wat zonde was geweest in die wagen.
En zo dus 2 scoutsleiders en Sainz op het podium
Dat we dat nog mogen meemaken in het Mercedes-tijdperk!
Edit: Stroll blijkt een halve Belg te zijn volgens Wikipedia. OMFG! Daar hoor je precies niemand iets over zeggen. Van Max wist ik het, maar die gedraagt zich dan ook zo oer-Hollands dat die echt voor niks anders kan doorgaan.
Nu, eerlijk is eerlijk, hij heeft me toch al positief verrast dit seizoen. Het verschil met Perez qua pace is niet gigantisch groot, terwijl dat vorig jaar toch wel zo was.
Aan de andere kant, hadden mannen als Stoffel en Vergne en weetikveelwie 4 jaar gekregen om zich in te werken i.p.v. 2, dan waren die misschien ook wel geraakt waar Stroll nu zit. Nu hij is in ieder geval niet traag meer, wat zonde was geweest in die wagen.
En zo dus 2 scoutsleiders en Sainz op het podium
Dat we dat nog mogen meemaken in het Mercedes-tijdperk!Edit: Stroll blijkt een halve Belg te zijn volgens Wikipedia. OMFG! Daar hoor je precies niemand iets over zeggen. Van Max wist ik het, maar die gedraagt zich dan ook zo oer-Hollands dat die echt voor niks anders kan doorgaan.
.

