Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nokeyboard zei:In before dat netflix overdreven explosiegeluiden gaat monteren als Vettel door die isolatiewall rijdt
Waarom is Verstappen nu uitgevallen? Was p11 en dan ineens 14. Gebotst met Perez in turn 1 bij herstart of?
RBR zag er toch echt niet goed uit vandaag. Ok, het is Monza,maar toch.