GETHEZ
Legacy Member
AreVee zei:Gaat er bijna aan beginnen, rond 19:00 start tegen Chuan Leong uit Maleisië in principe een (heel) haalbare kaart.
Thx, waar kan je dat vinden?? Op de website van het toernooi alvast niet...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AreVee zei:Gaat er bijna aan beginnen, rond 19:00 start tegen Chuan Leong uit Maleisië in principe een (heel) haalbare kaart.
Die gast is normaal toch nog een niveau minder dan Sam Craigie (Die als opkomend talent pech had om tegen Brecel uit te komen in de kwalificaties). Maar je weet natuurlijk nooit. De top is tegenwoordig erg breed en 1 mindere dag en je verliest tegen quasi iedereenAreVee zei:Gaat er bijna aan beginnen, rond 19:00 start tegen Chuan Leong uit Maleisië in principe een (heel) haalbare kaart.

GETHEZ zei:Thx, waar kan je dat vinden?? Op de website van het toernooi alvast niet...
.

Ja hij speelt soms met te veel druk voor eigen volk denk ik. Anderzijds - wint hij dan toch weer die match. Het vertrouwen is er dan wel.Lievro zei:Dit was niet goed, het licht ging soms volledig uit. Nochtans goede potting en safetyspel. Tegen betere spelers krikt hij steeds zijn niveau op, hopelijk nu ook!
.
.2-0 ondertussen ... hij is alvast beter gestart dan gisteren .. ik gok vandaag op een éénvoudige overwinning. En daarna begint het echte werk pasGETHEZ zei:1-0 mooi


makila zei:Als je ziet welke gat Brecel heeft tov diegene die 16de staat op de voorlopige jaarranglijst (Brecel staat momenteel zelfs 1ste op die ranglijst), dan zou ik durven beweren dat tenzij hij vanaf nu al zijn matchen verliest, dat hij toch echt voor 99 procent zeker zich zal kwalificeren voor de Masters.
Dat zou toch een mooie bekroning zijn voor een deftig eerste seizoenshelft dit jaar
Ik denk trouwens dat Selby in zijn huidige vorm de meeste kans heeft om de European Masters te winnen.
We shall see. Als hij vandaag wint, dan is het in de volgende ronde tegen ex-wereldkampioen Dott of ex-wereldkampioen Bingham. En als hij ook die ronde wint dan is het vermoedelijk tegen (3-voudig wereldkampioen) Selby. Dus de gemakkelijk matchen zijn nu zowiezo voorbij héGETHEZ zei:Ik ben nog niet zo zeker dat het een easy win wordt vanavond ze

makila zei:We shall see. Als hij vandaag wint, dan is het in de volgende ronde tegen ex-wereldkampioen Dott of ex-wereldkampioen Bingham. En als hij ook die ronde wint dan is het vermoedelijk tegen Selby. Dus de gemakkelijk matchen zijn nu zowiezo voorbij hé
maar goed, voor die matchen daar doe je het ook voor natuurlijk!
Tot de halve finales. Dan is het best of 11 en de finale is best of 17.GETHEZ zei:Blijft het format bo7 volgende ronden?

GETHEZ zei:Ik schakel nu pas in...
Djeez zeg , moest ik spelen ik zou ambetant komen van die refs....
Dakkoord ze moeten alles gezien hebben, maar zo dichtbij staan...
Hij kan hem bijna droog in de kakker nemen van daar...![]()
![]()
. Was me ook al opgevallen ja
.