Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas om 00.00, dat is dus gewoon een samenvatting. Op bbc hebben ze ook net afgehaakt, dus weer niet verder te volgen vanavond.Tyfius zei:Volgens de TV gids is er vanavond toch snooker op Eurosport 2?
Ik hoop dat Ding het toernooi wint. Voor de snookersport zou dit een goede zaak zijn. Selby verdient het natuurlijk ook wel maar stel je voor: Een Chinese wereldkampioen. Het zou de sport in China een extra boost geven (en de sport is daar nu al razend populair).AreVee zei:Ding-Selby gaat toch echt wel de finale voor de finale zijn, zijn (veruit) de twee beste van dit tornooi imo.
Pinkman zei:2-6 voor Higgins na de eerste sessie.
Sterk van John.
Higgins stond 10-4 voor maar uiteindelijk werd het nog 10-7. Dat is toch weer de grote kwaliteit van Selby. Als hij een complete off-day heeft en hij staat met de rug tegen de muur dan kan hij de schade als geen ander beperken. Een minder goede speler had gewoon 15-2 achter gestaan. Hij was echt NERGENS.BuBbA zei:Selby heel zwak