Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PineMangoes

Legacy Member
Selby favoriet nu. Ronnie is niet gekend om zijn fantastische comebacks, staat ook weer zeer matig te spelen. Selby verdient het meer imo.

sharkmen

Legacy Member
Dit had ik niet verwacht. Ik ben is benieuwd nu naar de mentale kracht van Ronnie.

makila

Legacy Member
PineMangoes zei:
Selby favoriet nu. Ronnie is niet gekend om zijn fantastische comebacks, staat ook weer zeer matig te spelen. Selby verdient het meer imo.
Hehe ik had al gezegd dat hij minder scherp was dan de vorige twee jaren en dat hij dit jaar te pakken is. Speelt dit jaar enkel de finale wegens de zwakte van de tegenstand.

Gisteren was Selby duidelijk nog vermoeid van zijn vorige match - maar nu speelt hij de pannen van het dak.

PineMangoes

Legacy Member
makila zei:
Hehe ik had al gezegd dat hij minder scherp was dan de vorige twee jaren en dat hij dit jaar te pakken is. Speelt dit jaar enkel de finale wegens de zwakte van de tegenstand.

Gisteren was Selby duidelijk nog vermoeid van zijn vorige match - maar nu speelt hij de pannen van het dak.

Ja de enige momenten waar Ronnie top was zijn de laatste 4 frames tegen Perry en die 2 centuries die hij gisteren maakte om 10-5 te komen. Ik schat zijn winstkans nu wel heel laag in...

Gavin

Legacy Member
Ook moeiteloos de sport met de beste omkadering op Europese zenders, op BBC althans. De commentatoren beschrijven alles nog voor het gebeurd is, al die ex-wereldkampioenen als pundits, de reportages tijdens intervals, atmosfeer tussen iedereen die in beeld komt (buiten Jason Mohammad dan, die past er duidelijk niet bij), ... fantastisch.

St0wned

Legacy Member
wat een verschil als ge dan naar die hollander moet luisteren op Eurosport

sharkmen

Legacy Member
Wat een drama, dat maakt het wel leuk. Ik gok nog altijd op Ronnie.

Nattefrost

Legacy Member
O'Sullivan echt als een slappe vod. Ik kan me zo voorstellen dat hij er allemaal geen zin meer in heeft en weer wilt kappen. Als het in zijn kopje scheef zit komt het niet meer goed. Al had ik de afgelopen jaren de indruk dat die tijd voorbij was.

Glor

Legacy Member
Heb de rest van de finale niet kunnen zien maar deze frames zijn alleszins al van een vrij hoog niveau.

Nattefrost

Legacy Member
Selby lijkt nu veel te sterk voor Ronnie. Hij wint de safety battles met z'n vingers in de neus en vindt altijd wel een manier om de break mogelijkheden uit de frames te halen. Ronnie moet z'n allerbeste aanvallende niveau gaan halen, want tactisch verliest hij sowieso. En dat lijkt er nu gewoon niet in te zitten. Selby gaat gewoon blijven de frames kapotspelen en richting finish kruipen. Wat een finale...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan