Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

St0wned

Legacy Member
BleKKie zei:
Tjah, als je daar kaarten voor koopt, weet je nog niet dat je ziek zal zijn natuurlijk :)
Het is precies wel erg vandaag, het was me ook al opgevallen. Maar ik ga der van uit dat die mensen zich ook wel een beetje "schamen" dat ze moeten hoesten, maar daarvoor laat je toch niet van te gaan imo.

dan zou ik me toch al proberen in te houden als er een speler net aanlegt (al kan ge dat met die wall niet altijd weten natuurlijk. of wat stil te hoesten :p

Gavin

Legacy Member
Bijna drie uur voor vijf frames in Selby vs McManus (inc pauze). En frame vijf is nog altijd niet gedaan. :unsure:

DBK

Legacy Member
Mooi teruggekomen van de Ronnie, eerst 2-0 achter, dan met veel chance 2 frames gewonnen en dan is hij pas beginnen snookeren met in zijn laatste frame een 136 break voor 2-6 te eindigen deze sessie.

Zkib

Legacy Member
Iemand die hier zelf regelmatig een snookerbal stoot of het wat redelijk goed kan?

Gavin

Legacy Member
[video=youtube;RCLXq2a099I]https://www.youtube.com/watch?v=RCLXq2a099I[/video]


:lol:

PineMangoes

Legacy Member
O'Sullivan begint zijn niveau wat op te halen precies. Wordt tijd want Robertson/Selby schat ik toch een grootteorde hoger in dan zijn voorbije tegenstanders, zij kunnen wél het frame in één bezoek winnen. Hopelijk wordt het O'Sullivan-Robertson. Neil is in bloedvorm atm...

Gavin

Legacy Member
En zelfs als Ronnie niet goed speelt, zit alles mee zoals kicks bij de tegenspeler.

Maar die toeschouwers ... :angry:

Nattefrost

Legacy Member
Die eerste sessie is op een totale nachtmerrie uitgedraaid voor Hawkins. Op het einde mistte hij zowat alles, inclusief pots die hij normaal met z'n ogen dicht maakt. 6-2 achter op O'Sullivan die lang niet op z'n best is. Lijkt wel een heruitgave van de match tegen Murphy.

PineMangoes

Legacy Member
Nattefrost zei:
Die eerste sessie is op een totale nachtmerrie uitgedraaid voor Hawkins. Op het einde mistte hij zowat alles, inclusief pots die hij normaal met z'n ogen dicht maakt. 6-2 achter op O'Sullivan die lang niet op z'n best is. Lijkt wel een heruitgave van de match tegen Murphy.

Idd. Alles zat tegen bij Hawkins. Hij heeft in bijna ieder frame wel kansen gehad. Bij 2-1 heeft hij een reuzenkans gemist.

Zal nu wel walkover worden voor Ronnie. Al zal Hawkins wel blijven vechten, in tegenstelling tot Murphy.

Robertson en Selby zijn in bloedvorm. Wordt sowieso een zinderende finale imo. Het zou me niet verbazen moest O'Sullivan een 18-12 aangesmeerd krijgen; op geen enkel moment in dit WK heeft hij zijn hoogste niveau al gehaald.

Gavin

Legacy Member
PineMangoes zei:
op geen enkel moment in dit WK heeft hij zijn hoogste niveau al gehaald.
Laatste frames tegen Perry.

Deze en de voorbije match absoluut geen tegenstand en alles zit gewoon mee. Maar bij 9-7 achter even doorduwen en Perry geen kans laten was wel indrukwekkend. Robertson deed hetzelfde tegen Allen dus ik hoop dat Robertson en Ronnie de finale spelen en dat er toch iets van wedstrijd is. Gewoon gemakkelijke pots maken zou al een begin zijn om toch iets tegen O'Sulivan te kunnen beginnen.

Nattefrost

Legacy Member
Selby naar de finale na een 17-15, geweldige match. Ik ben benieuwd hoe fris hij in de finale voor de dag gaat komen.

PineMangoes

Legacy Member
Nattefrost zei:
Selby naar de finale na een 17-15, geweldige match. Ik ben benieuwd hoe fris hij in de finale voor de dag gaat komen.

Inderdaad. Ze beginnen wel pas om 14u dus hij kan nog een serieus stukje slapen.

O'Sullivan heeft de beste papieren maar Selby is niet kansloos. Als hij de eerste sessie minimum 4-4 kan afsluiten wordt de finale top.

makila

Legacy Member
PineMangoes zei:
Idd. Alles zat tegen bij Hawkins. Hij heeft in bijna ieder frame wel kansen gehad. Bij 2-1 heeft hij een reuzenkans gemist.

Zal nu wel walkover worden voor Ronnie. Al zal Hawkins wel blijven vechten, in tegenstelling tot Murphy.

Robertson en Selby zijn in bloedvorm. Wordt sowieso een zinderende finale imo. Het zou me niet verbazen moest O'Sullivan een 18-12 aangesmeerd krijgen; op geen enkel moment in dit WK heeft hij zijn hoogste niveau al gehaald.
Dat hoefde ook niet. Zijn tegenstanders waren relatief zwak. Zowel Murphy als Hawkins waren niet op niveau en O' Sullivan moest niets doen.

Ik geef O' Sullivan nog altijd de meeste kans om het toernooi te winnen - maar Selby is toch nog van een ander niveau dan die laatste twee. Hij maakt zeker kans.

Shepard

Legacy Member
Finale is bezig, hopelijk krijgen we een mooie match. Van mij mogen ze alletwee winnen, hoewel Selby het wel eens verdient om wereldkampioen te worden.

Claesar

Legacy Member
Wat een wereld van verschil in dat frame 4 : 1-3 in plaats van 0-4.

Shepard

Legacy Member
Selby maakt veel te veel foutjes. Hij had geluk dat Ronnie hem in dat 4e frame ook niet genadeloos afstrafte. Zal vooral zijn safety play serieus moeten verbeteren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan