Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cuth

Legacy Member
Dat laatste frame tussen Ding en Wasley, amai.... Straf dat Ding er al uit ligt.

sneeuwzwart

Legacy Member
Cuth zei:
Dat laatste frame tussen Ding en Wasley, amai.... Straf dat Ding er al uit ligt.

En dan die laatste rode bal van Wasley, was dit eigenlijk geluk of was dit zo bedoeld?

Stancke

Legacy Member
Hoe heet die referee bij Trump - Ford?

Wat een geile milf

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

Ruben666

Legacy Member
Het (occasioneel) gebruik van speeksel bij het reinigen van de ballen blijft toch eerder een stijlloos gezicht.

BleKKie

Legacy Member
Robertson, met welk een gemak speelt die zeg, stond ook wel 8-2 voor toen ik begon te kijken, maar toch.

Shepard

Legacy Member
Amai, het feit dat het al WK is is me bijna totaal ontgaan. Straks eens kijken naar welke matchen er nog op het programma staan. Ik keek vroeger heel intensief naar het snooker, maar nu er zoveel meer toernooien zijn lijkt alles gewoon in elkaar over te lopen en is het niet langer iets om nog naar uit te kijken, vind ik. Toch blijft het wel een bijzonder mooie sport.

Maar soit, ik kijk hier naar de draw en mijn favoriet heeft zich zelfs niet gekwalificeerd deze keer. Jammer, maar helaas.

Gavin

Legacy Member
Altijd dat kermispubliek als O'Sullivan speelt ... bij het minste dat hij scoort of de tegenstander mist: "COME ON RONNIE, COME OOOOON, COME ONE RONNIIEEEE!!!!"

makila

Legacy Member
sharkmen zei:
De Ronnie toch, effe het beste voor het laatste houden:bow:
Ja het is een gevalletje apart. Ronnie is nooit geklopt tot de laatste bal .. is de laatste jaren vooral mentaal sterker geworden.

St0wned

Legacy Member
wat me vooral opviel vanochtend was de hoeveelheid dat dat publiek daar zit te hoesten, alsof dat het lokaal hospitaal massaal was komen kijken. Serieus als ge niet stil kunt zijn kom dan niet naar het snooker kijken eh.
Het is de eerste keer dat dat me opvalt

BleKKie

Legacy Member
St0wned zei:
wat me vooral opviel vanochtend was de hoeveelheid dat dat publiek daar zit te hoesten, alsof dat het lokaal hospitaal massaal was komen kijken. Serieus als ge niet stil kunt zijn kom dan niet naar het snooker kijken eh.
Het is de eerste keer dat dat me opvalt

Tjah, als je daar kaarten voor koopt, weet je nog niet dat je ziek zal zijn natuurlijk :)
Het is precies wel erg vandaag, het was me ook al opgevallen. Maar ik ga der van uit dat die mensen zich ook wel een beetje "schamen" dat ze moeten hoesten, maar daarvoor laat je toch niet van te gaan imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan