FoxConn
Legacy Member
volderke89 zei:Ksnap de grap nieAls je de CL wint kan je uw seizoen geen 'kak'seizoen noemen. En voor Milan is de CL even belangrijk zoniet belangrijker als de Serie A. Dus een domper was het vorig jaar zeker niet. Ik noem het een hoogtepunt.
dit is geen grap, dat zijn feiten.
Als je de CL wint kan je uw seizoen geen 'kak'seizoen noemen. En voor Milan is de CL even belangrijk zoniet belangrijker als de Serie A. Dus een domper was het vorig jaar zeker niet. Ik noem het een hoogtepunt.


Man U precies wel onderschat 

