Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoxConn

Legacy Member
volderke89 zei:
Ksnap de grap nie:s Als je de CL wint kan je uw seizoen geen 'kak'seizoen noemen. En voor Milan is de CL even belangrijk zoniet belangrijker als de Serie A. Dus een domper was het vorig jaar zeker niet. Ik noem het een hoogtepunt.

dit is geen grap, dat zijn feiten.

showb1z

Legacy Member
Zoals het een feit is dat ge straks weer een nieuwe account moogt maken zeker...

Fabby

Legacy Member
FoxConn zei:
dit is geen grap, dat zijn feiten.

Hoe u het uit is het leedvermaak, niet een nuchtere weergave van "feiten". Trouwens een CL winnen is voor elke ploeg al sowieso een groot succes.

FoxConn

Legacy Member
Fabby zei:
Hoe u het uit is het leedvermaak, niet een nuchtere weergave van "feiten". Trouwens een CL winnen is voor elke ploeg al sowieso een groot succes.
Leedvermaak of niet tblijft wel een feit, en als ik me niet vergis gaan er straks hier een paar man u fans net hetzelfde doen ;)

Fabby

Legacy Member
FoxConn zei:
Leedvermaak of niet tblijft wel een feit, en als ik me niet vergis gaan er straks hier een paar man u fans net hetzelfde doen ;)

Dat betwijfel ik, of toch zeker niet diegene waar ik respect voor opbreng. Zij weten wel wie ze zijn. En dan is er nog het feit dat ze eerst moeten winnen natuurlijk, wat best mogelijk is maar zeker geen zekerheid. Er is een dunne lijn tussen fanatiek supporteren en een dumbass zijn weet ge wel. Trouwens de andere ploegen afbreken is iets anders als uw ploeg steunen.
Kzeg het maar even, als ge u aangesproken voelt is dat mss een teken.

Blackstone

Legacy Member
Negeer 'm gewoon. Zijn uitspraken zijn gewoon te belachelijk & hem bannen heeft blijkbaar ook weinig effect.

Tsommy

Legacy Member
Die smadders van Prime zitte weeral mis met hun geluid.. De commentaar loopt voor op de wedstrijd ffs + ik hoor de engelse commentatoren nog stilletjes op de achtergrond..

Blackstone

Legacy Member
Bij Prime hebben ze daar dikwijls last van de eerste minuten, normaal gaat het daarna beter. Maar 't is idd enorm irritant en niet erg professioneel want dat probleem hebben ze al héél lang.

FoxConn

Legacy Member
Fabby zei:
Dat betwijfel ik, of toch zeker niet diegene waar ik respect voor opbreng. Zij weten wel wie ze zijn. En dan is er nog het feit dat ze eerst moeten winnen natuurlijk, wat best mogelijk is maar zeker geen zekerheid. Er is een dunne lijn tussen fanatiek supporteren en een dumbass zijn weet ge wel. Trouwens de andere ploegen afbreken is iets anders als uw ploeg steunen.
Kzeg het maar even, als ge u aangesproken voelt is dat mss een teken.

Hmja arsenal is blijkbara toch beter :) Man U precies wel onderschat :D

Bayern 4-0 voor, Toni 2 X :D

Wesdude

Legacy Member
Was wel te denken dat het een moeilijke match ging worden. Ik ben blij dat nog 0-0 is.

Anderson erop aub. En Tevez mss ook.

Precies of we niet wilde winnen.

FoxConn

Legacy Member
Wesdude zei:
Was wel te denken dat het een moeilijke match ging worden. Ik ben blij dat nog 0-0 is.

Anderson erop aub. En Tevez mss ook.

Precies of we niet wilde winnen.

Oh nu kom je plots af met dat het een moeilijke match ging worden? Maar 3/4 van uw post gaan wel over hoe zwak arsenal wel niet is en hoe graag ge bepaalde spelers liever niet heb....Ik zen ne zeveraar he maar dit slaat toch alles LOL :lol:

Wesdude

Legacy Member
FoxConn zei:
Oh nu kom je plots af met dat het een moeilijke match ging worden? Maar 3/4 van uw post gaan wel over hoe zwak arsenal wel niet is en hoe graag ge bepaalde spelers liever niet heb....Ik zen ne zeveraar he maar dit slaat toch alles LOL :lol:

Tis niet omdat ge nu een andere naam hebt dat ik nu wel terug op u ga reageren.

Mako

Legacy Member
arsenal speelt meer met hun handen dan wat anders!
Eerst scoort adebayor met de hand, dan penalty omdat gallas hens maakt in zijn eigen baklijn :lol:

Wesdude

Legacy Member
Fuck, belangrijke overwinning.

Toch proficiat aan Arsenal voor een mooi seizoen, want ik denk dat dat nu wel over is.

Misschien volgend jaar met meer ervaring en een grotere kern. ;)

Nattefrost

Legacy Member
Superbelangrijke overwinning, maar gezien het spel denk ik dat we ons gelukkig mogen prijzen. Van de Sar was weer de redder in nood. Alleen spijtig dat hij een foutje maakt bij de 0-1 (al leek hij echt wel last te hebben van de zon). Er ging weer zoveel gevaar uit van Walcott trouwens, waar zit Wenger toch met zijn hoofd als hij de opstelling maakt? Nuja, goed voor ons zeker. :p

Wesdude

Legacy Member
Ja die Eboué speelt al heel het seizoen redelijk zwak op die midden rechts positie vind ik, zet daar toch Walcott van in het begin.

Inderdaad we hebben geluk gehad, als Adebayor in de vorm stak van januari ofzo, dan was het bij de rust al 0-2 of erger.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan