Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gecko14 zei:2-2 Salihamidzic ;o.

tchitéhazerd zei:damn valencia weer verloren![]()



Heb die herhaling nu al 10 keer gezien en dat vind ik toch echt niet duidelijk te zien hoorF3nceR. zei:* 2de goal van juventus was trouwens offside

Blackstone zei:lol, wat een match weer van Derby
Keeper die echt geen enkele bal tegenhoudt en supporters die het al na 43minuten afbollen (was op dat moment 0-3 voor Villa)
FoxConn zei:hehe 1-1 ondertussen, nuja uiteraard gaat milan voor de bijl
rofl 1-2 nu had beter gezwegen

FoxConn zei:haha inderdaad, wat een kak seizoen voor milan eigenlijk gewoon een verlengde van vorig seizoen maar toen konden ze de cl als domper gebruiken en nu haha![]()
Als je de CL wint kan je uw seizoen geen 'kak'seizoen noemen. En voor Milan is de CL even belangrijk zoniet belangrijker als de Serie A. Dus een domper was het vorig jaar zeker niet. Ik noem het een hoogtepunt.