Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Looks like we meet again, Mr. Bond! Muahahahaha. Ach, Arsenal gaat heel vermoeid zijn na Liverpool af te maken. Maar langs andere kant moeten we wel winnen als Arsene Wenger zijn bijna onmogelijke droom wil vasthouden dat de PL nog niet verloren is.Wesdude zei:Arsenal kan thuis nog nie winnen van LiverpoolAls Ferdinand er bij is en fit is, moet het toch lukken tegen Arsenal.
United komt meestal ne zo een klap nog eens zo sterk terug in de volgende matchen. Het zal moeten nu hé.
Bon, tis do or die voor Arsenal dan dus ik zal iig mijn nagels weer laten afzien volgende week. Ge zou bijna blij zijn dat het een paar dagen geen voetbal is
Gene stress! 
Fabby zei:Panikeer dan niet héBon, tis do or die voor Arsenal dan dus ik zal iig mijn nagels weer laten afzien volgende week. Ge zou bijna blij zijn dat het een paar dagen geen voetbal is
Gene stress!
![]()
inderdaad, net na het seizoen zal ik blij zijn als het ff zonder spanning is. Het is tegenwoordig elke week spannend in Engeland.Piejie zei:Bij Inter heeft Balotelli (17) kunnen scoren in de competitie :applause:
Zalige speler en supersnel![]()

twas offsidePiejie zei:Hoe dan wel?
Massive.be zei:twas offside
Kgun het Roma veel meer dan Inter , zij spelen imo gewoon beter.Massive.be zei:twas offside
_DM_ zei:En overduidelijk ook, dus niks van 'de lijnrechter kon het niet goed zien'.


Alletwee de goals?Massive.be zei:twas offside

AhMassive.be zei:
ik gokte er maar op los
niets van die match gezien/gehoord/gelezen

Waar zie jij de matchen van Inter wel zodat je over "al het geluk van Inter" kan spreken? Idem met Roma.volderke89 zei:typisch inter.. Moest ac het geluk van inter hebben stonden ze nu op 3 , maarjaKgun het Roma veel meer dan Inter , zij spelen imo gewoon beter.
showb1z zei:De eerste was een duwfout van Vieira.![]()

