Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nattefrost

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Ronaldo United was idd very good. 3 assists van de ronaldo en 1 goal. Kzou ze wel ies een paar weken zonder hem willen zien. :)
Zou toxh wel wat uitmaken denk ik, Manu is zowiezo al een heel goede ploeg natuurlijk maar die ronaldo is met momenten abnormaal. :D
toch is nog niks beslist voor de titel. Arsenal moet nog naar Old Trafford en Man u moet nog op Stamford bridge :D

Het zou een zwaar verlies zijn natuurlijk, dat is zo'n speler altijd. Maar de échte topploegen kunnen dat normaal opvangen, ge hoeft ni verder dan u eigen ploeg te kijken om dat te beseffen. ;)

Squadra

Legacy Member
Juve-Parma afgelast vanwege dood supporter

RIP

hopelijk geen kwatongen over de juve supps, we hebben al genoeg meegemaakt :(

Wesdude

Legacy Member
Pff die Italianen. Ik vrees al voor mijn mede-united supporters dinsdag.

bardok--

Legacy Member
Wesdude zei:
Pff die Italianen. Ik vrees al voor mijn mede-united supporters dinsdag.
het is dat engelsen zo lief zijn:$

vind het toch spijtig dat zoiets steeds gebeurd
geeft een slechte naam aan (Italiaans) voetbal:sad:

Wesdude

Legacy Member
Ze zijn toch kalmer de laatste jaren, de Engelsen.

Terwijl er in Italië elke maand iets gebeurd.

_DM_

Legacy Member
Wesdude zei:
Ze zijn toch kalmer de laatste jaren, de Engelsen.

Terwijl er in Italië elke maand iets gebeurd.

Even nuanceren, dit was geen gevecht.
Juve en Parma fans ontmoetten elkaar aan een wegstation, er zijn wat spanningen (nogmaals: geen gevecht) en de buschauffeur van de Juve fans raakt in paniek en rijdt door, waarbij hij iemand omver rijdt.

guRuh

Legacy Member
hazerd zei:
Barça wat een grap :(

Thuram heeft een heel groot aandeel in die grap vind ik.
Ook Abidal was abnormaal slecht imo. Het is alsof de verdedigers van Barca niet gemaakt zijn om te verdedigen, wel om aan te vallen. Van 't moment dat er wat druk op de verdediging staat zakt dat als een kaartenhuis in elkaar.
Dat Marquez maar vlug weer kan spelen, met hem erin slikken we amper goals. En die weet Henry zalig goed te vinden met zijn lange ballen. Niet echt op z'n Barca's, ma bon, een goal is een goal als je ze nodig hebt.

En ja, spelers als Messi en Ronaldinho kan je niet zomaar vervangen. Bojan pikt z'n goaltjes wel mee, en geeft wel assists, maar de weg is nog lang voor hem.

Ploeg voor Schalke:
Valdés, Pinto, Milito, Márquez, Puyol, Xavi, Gudjohnsen, Iniesta, Eto'o, Zambrotta, Henry, Edmílson, Sylvinho, Giovani, Thuram, Abidal, Touré, Bojan.

Fabby

Legacy Member
guRuh zei:
Thuram heeft een heel groot aandeel in die grap vind ik.
Ook Abidal was abnormaal slecht imo. Het is alsof de verdedigers van Barca niet gemaakt zijn om te verdedigen, wel om aan te vallen. Van 't moment dat er wat druk op de verdediging staat zakt dat als een kaartenhuis in elkaar.
Dat Marquez maar vlug weer kan spelen, met hem erin slikken we amper goals. En die weet Henry zalig goed te vinden met zijn lange ballen. Niet echt op z'n Barca's, ma bon, een goal is een goal als je ze nodig hebt.

En ja, spelers als Messi en Ronaldinho kan je niet zomaar vervangen. Bojan pikt z'n goaltjes wel mee, en geeft wel assists, maar de weg is nog lang voor hem.

Ploeg voor Schalke:
Valdés, Pinto, Milito, Márquez, Puyol, Xavi, Gudjohnsen, Iniesta, Eto'o, Zambrotta, Henry, Edmílson, Sylvinho, Giovani, Thuram, Abidal, Touré, Bojan.

Man man wat een week wordt dit weer! Spijtig dat ik ze niet live kan zien die mach van Barca maarja, United misschien ten onder zien gaan is altijd ook leuk (en als ze het niet doen zien we toch nog mooi voetbal dusja). En nee ik denk wel dat United wint hoor, maar ik bezie ze natuurlijk als grootste concurrent en een mentale opdoffer zou geen kwaad kunnen want anders zie ik ze niet meer 6 punten laten vallen.

Mako

Legacy Member
juist de ITV4-reportage van cristiano ronaldo gezien. (the story so far)
echt wel een fantastische reportage, met heel wat mooie beelden van zowel matchen als opwarmingen, trainingen, absurde reclamefilmpjes etc.

voor de geinteresseerden:
http://www.megaupload.com/?d=GEVNL92B
Tis wel 460 Mb groot :p

Saiko-G

Legacy Member
guRuh zei:
Ronaldo vs. Bugatti Veyron :cool:

Die reclame is zoooo fataal en fout he :D

maak dat traject 100m langer en ronaldo stikt in de uitlaatgassen van de Bugatti.

Maar het is wel een leuk staaltje show hoor :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan