Kwintus5
Legacy Member
Ik kwam tot de conclusie dat mijn telemeter nog gevaarlijk wat stijgt de laatste dagen. Ik let er nu op omdat ik nog maar 2% heb op mijn limiet.
Nu heb vandaag enkel wat facebook gedaan, 2 filmpjes van enkele minuten op Youtube bekeken, WoW (1-2 uurtjes) en dan Mr. Robot gespeeld. Nu gebruik ik ISP monitor om mijn Telemeter bij te houden en heb deze ingesteld op mijn netwerkkaart om mijn down/upload te monitoren.
Nu blijkt dat ik 840MB zou verbruikt hebben op 1 dag! En dit zonder echt iets te downloaden!!!
Help? Is dit bij jullie ook zoveel? En als dit niet het geval is, hoe zoek ik uit wat er zo aan mijn internet vreet?
Groetjes,
Kwintus5
Nu heb vandaag enkel wat facebook gedaan, 2 filmpjes van enkele minuten op Youtube bekeken, WoW (1-2 uurtjes) en dan Mr. Robot gespeeld. Nu gebruik ik ISP monitor om mijn Telemeter bij te houden en heb deze ingesteld op mijn netwerkkaart om mijn down/upload te monitoren.
Nu blijkt dat ik 840MB zou verbruikt hebben op 1 dag! En dit zonder echt iets te downloaden!!!
Help? Is dit bij jullie ook zoveel? En als dit niet het geval is, hoe zoek ik uit wat er zo aan mijn internet vreet?
Groetjes,
Kwintus5
Want ik zie met dat progje niet veel gebeuren. Wel enkele progjes die hun gegevens checken zoals ISPmonitor, Twhirl, Xfire, Steam enzo. Ik blijf wel 500-800MB per dag hebben. Nu heb ik bv. al 437MB zonder iets zelf te 'laten' downloaden. :/

)