Archief - Windows start soms niet op ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rowlex

Legacy Member
Hellow,
sinds dat ik mijn processor eens uit zijn socket gehaald heb en er opnieuw ingestoken heb, ondervind ik soms problemen bij het opstarten van Windows.
Anders werkt alles perfect, kan het dan daar wel aan liggen?
En weet iemand een oplossing, hij wil explorer.exe soms niet opstarten en dan is er geen enkele taak uitgevoerd waardoor je dus geen taakbalk krijgt ...
Grtz and thx Alex

Kurt Breezer

Legacy Member
Rowlex zei:
Hellow,
sinds dat ik mijn processor eens uit zijn socket gehaald heb en er opnieuw ingestoken heb, ondervind ik soms problemen bij het opstarten van Windows.
Anders werkt alles perfect, kan het dan daar wel aan liggen?
En weet iemand een oplossing, hij wil explorer.exe soms niet opstarten en dan is er geen enkele taak uitgevoerd waardoor je dus geen taakbalk krijgt ...
Grtz and thx Alex

eens formateren kan wonderen doen.

Irtimid2001

Legacy Member
neemt u processorken der nog ees opnieuw uit en kijkt of der geen stof of andere inzit en steekt dien der dan nog ees tegoei in.

Grtz

Rowlex

Legacy Member
Thx, kga da laatste es proberen morgen,
en formatteren heb ik al gedaan,
maar helpte niet.
Grtz, Alex

Rowlex

Legacy Member
CTFMON.exe, is da belangrijk dat da opstart als je windows opstart,
want dat had ik disabled via start up manager van tune up utilities ... ?
grtz Alex

Wundagore

Legacy Member
dat is een bestand dat windows gebruikt ja en het is beter van dat niet uit te schakelen.
schakelen het eens terug in en als je dan nog problemen ondervind met win dan ligt het daar al niet aan maar zeker aanzetten

Rowlex

Legacy Member
Het is toch raar dat de pc opstart en komt tot Welkom en dan blijft steken en eexplorer.exe soms niet wil openen, en de keer derop werkt ie dan perfect ...
Kan het dan aan de processor liggen, da kan ik nie verstaan e.
Grtz, Alex

Rowlex

Legacy Member
Ik heb de processor er is opnieuw uitgehaald, maar het werkt niet, kan er niemand mij helpen?

De ene keer werkt hij perfect, de andere keer wil hij gewoon niet opstarten ...

grtz Alex

jastas

Legacy Member
misschien is de koeler er slecht opgeplaatst, had dat eens met een P3, helft van de tijd startte ie perfect op, soms bleef ie steken in logon, soms in bios. bleek achteraf de koeler te zijn die er los op zat... ,waardoor pc vanzelf vastloopt

Rowlex

Legacy Member
en hoe zat de cooler er dan los op, het is een P4 ... ,

en moet de cooler naar de processor blazen zoals nu het geval is,
of moet hij lucht weg uit de heatsink/processor blazen?
grtz and thx Alex

Irtimid2001

Legacy Member
euhm, diene cooler moe de lucht van ue processor wegblazen eh :p

MasterViVi

Legacy Member
Toevallig SP2 geïnstalleerd? Ik had dezelfde problemen daarmee. :)

Rowlex

Legacy Member
MasterViVi zei:
Toevallig SP2 geïnstalleerd? Ik had dezelfde problemen daarmee. :)

Ja, maar vroeger had ik dat niet en ik had ook SP2 ... Dat zou anders wel nog eens kunnen zijn.

Rowlex

Legacy Member
Irtimid2001 zei:
euhm, diene cooler moe de lucht van ue processor wegblazen eh :p

Bij mij blaast ie de lucht naarde processor, ben je dat zeker?
Kan het niet bij sommige cooling zo zijn?

grtz and thx Alex,
I really need help

--> K'heb vandaag een zalman cooler gekocht, maar hij past er niet op doordat er geen clip support is op mijn socket, weet er iemand daar anders niets voor?
Grtz Alex

Exit

Legacy Member
hier blaast ie ook NAAR de pc, als ie maar lucht blaast of trekt door de koelplaat.
hoe maakt totaal niet uit. (normaal is het blazen NAAR de cpu toe)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan