latiaz
Legacy Member
Ik had last van wat virussen op mijn computer. Die zaten er een week op, toen ging ik scannen om de virussen te verwijderen, maar toen liep de computer helemaal vast. Toen ik hem vervolgens opnieuw opstartte kreeg ik een blauw scherm, met witten tekst.
'Windows is afgesloten, omdat ..''
'Als dit probleem zich vaker voordoet ... "
Ik kon dus niks meer, ook niet in veilige modus o.i.d., daar kreeg ik ook dit scherm. Toen heb ik een extra windows op de partitie gezet, die doet het wel gewoon. Via deze windows kan ik wel via de Administrator map naar de foto's enz. op de oude windows.
Is er een manier om die oude windows weer te herstellen o.i.d. zodat ik weer op kan zonder dat alles verloren gaat?
'Windows is afgesloten, omdat ..''
'Als dit probleem zich vaker voordoet ... "
Ik kon dus niks meer, ook niet in veilige modus o.i.d., daar kreeg ik ook dit scherm. Toen heb ik een extra windows op de partitie gezet, die doet het wel gewoon. Via deze windows kan ik wel via de Administrator map naar de foto's enz. op de oude windows.
Is er een manier om die oude windows weer te herstellen o.i.d. zodat ik weer op kan zonder dat alles verloren gaat?