Hoi, ik heb een geregistreerde versie van windows, maar nog nooit enige updates of service packs geinstalleerd. Waar zet ik de updates aan, en is dit nuttig? Hoe installeer ik de service packs en wat zijn de eventuele voor- en nadelen hieraan?
Groentjes