WimLuyckx
Legacy Member
Hallo,
Heeft er al iemand ervaring met windows mail van windows vista in windows 7?
Op deze link staat iets erover
PLACEBEAU! - "Windows mail voor Windows 7"
Werkt dit effectief?
Grtz
wimme
Heeft er al iemand ervaring met windows mail van windows vista in windows 7?
Op deze link staat iets erover
PLACEBEAU! - "Windows mail voor Windows 7"
Werkt dit effectief?
Grtz
wimme