Darkside331
Legacy Member
Ik heb een probleem.
Ik heb namelijk op mijn computer windows 7 gezet van mijn originele cd maar als ik mijn pc formateer en weer herinstaleer maar alsk ik mijn computer heropstart zie ik aleen nog mijn bureaublad en kan alleen nog de compuer opstarten met veilige modus.
Iemand ideeën..?
thx
Ik heb namelijk op mijn computer windows 7 gezet van mijn originele cd maar als ik mijn pc formateer en weer herinstaleer maar alsk ik mijn computer heropstart zie ik aleen nog mijn bureaublad en kan alleen nog de compuer opstarten met veilige modus.
Iemand ideeën..?
thx