Cyaankali
Legacy Member
Beste forumgangers,
Nog niet zo heel lang geleden stond er een poll op de frontpage met als onderwerp "Wat is de beste Voice Client".
In de comments las ik dat er een aantal mensen een Client hebben genoemd die veel beter zou zijn dan Skype tijdens het gamen maar ik kan er dus niet meer opkomen.
Het is zeker en vast al niet Teamspeak, Xfire, Trillian, Pidgin, MSN, Ventrilo of bovengenoemde.
Greetz Cyaankali

Nog niet zo heel lang geleden stond er een poll op de frontpage met als onderwerp "Wat is de beste Voice Client".
In de comments las ik dat er een aantal mensen een Client hebben genoemd die veel beter zou zijn dan Skype tijdens het gamen maar ik kan er dus niet meer opkomen.
Het is zeker en vast al niet Teamspeak, Xfire, Trillian, Pidgin, MSN, Ventrilo of bovengenoemde.
Greetz Cyaankali
