Archief - Virus, ten einde raad

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MitCh

Legacy Member
Hoi, Na duizendmaal proberen, dacht ik, zal het eens even posten. Kheb namelijk een virus in D:\Documents And settings\Administrator\Local settings\temp\"~DFF0A2.tmp" dit bestand al verschillende keren proberen te deleten. In veilige modus met dos (del *), online scanner. heb zelf NAV corporate. Ook alle processen gesloten dan verwijderd in windows. bestand komt altijd terug. ook al aant zien geweest bij opstarten (wintasks) staat niets verdachts in. ik gebruik win2000 sp4

ben ten einde raad. kunne jullie me een duwtje geven? :)

cram

Legacy Member
download deze virus scanner
http://www.avast.com/eng/down_home.html
na het instaleren open je die dan ga je naar het menu en je kiest opstart scan en laat je pc op starten na een tijdje begit avast je pc te scannen voor dat windows word opgestart en als hij die virus gevonden heeft dan druk je op 2 op je toetsenbord en het virus word verwijderd

MitCh

Legacy Member
cram zei:
download deze virus scanner
http://www.avast.com/eng/down_home.html
na het instaleren open je die dan ga je naar het menu en je kiest opstart scan en laat je pc op starten na een tijdje begit avast je pc te scannen voor dat windows word opgestart en als hij die virus gevonden heeft dan druk je op 2 op je toetsenbord en het virus word verwijderd
even proberen, thx

cram

Legacy Member
Wist je dat die gratis is gewoon registreren en viola je hebt een goede gratise virus scanner.
Als je iets niet begrijpt van die scanner vraag het maar

cram

Legacy Member
update die virus scanner eens.
en klik dan eens met je rechter muisknop op je map D:\Documents And settings en kies dan scan Documents And settings
heb je ook al ad aware geprobeerd?

Doctor Pantera

Legacy Member
hehe, ook gehad in de tijd van het MyDoom virus ge hebt er van dude,..

Je wil nie weten wa ik al allemaal heb gedaan, ik denk at ik in het totaal 20keer heb geformateerd,.. waaronder kill disks,.. f-disksn bios flashen,..

U schijf formateren, allemaal kleine partiesies maken,.. allemaal nog eens appart formateren nog eens samen smijten en nog eens formateren,..

Ik heb er zelf eens linux opgezet, en er weer afgesmeten,....

En ik heb nog altijd de indruk dat mijn pc niet deftig meer werkt,... ( al ben ik nu wel van het virus af )

MitCh

Legacy Member
ffs, na format is da ding er nog ? hoe kan da man? die files staan terug in temp? wat moet ek doen maat ;(

Exit

Legacy Member
scannen in safe mode om te beginnen!
of wis die file in safe mode!

YuRiPa

Legacy Member
preske zei:
1: het is een virus
2: stop met reclame te maken

Okay. Maja, er werd al begonnen over ad aware enzo. :ironic:

Reclame maken? Ben zelf nog nooit op die site geweest.. En als da iemand kan helpen, dan post ik die link graag.. Maja, helpen mag tegenwoordig ook al nie meer...:ironic: So, stay out of this FFS!!!:angry:

spetznas

Legacy Member
Download kaspersky eens (is de beste antivirusscanner atm), is wel een trail maar als die het niet kan vinden, dan is het wel zeer vreemd.
http://www.kaspersky.com/trials

En preske waarom zou er reclame gemaakt worden? Hij bied gewoon een programma aan dat kan helpen, zoals hier elke vijf minuten wel gebeurd.

vidiot

Legacy Member
Euh, koop een Mac en je bent van alle virussen, spyware, adware, en hoe dat nog noemt, verlost...en je hebt dan een stabiel systeem.

MitCh

Legacy Member
vidiot zei:
Euh, koop een Mac en je bent van alle virussen, spyware, adware, en hoe dat nog noemt, verlost...en je hebt dan een stabiel systeem.
thx dude... :ironic: **/****d fs*-tf -gy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan