[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Ik word stillaan zot.. Voor de kerstvakantie stond er op de NAS op mijn school een virus Gaelicum.A. Dat werd gededecteerd door AVG wanneer ik een .exe file vanop die NAS wou openen.
Toen ik herstellen deed als oplossing was heel de exe file corrupt. Ik besloot dan ook om de geinfecteerde mappen te verwijderen en te zorgen dat op elke computer ofwel AVG of Panda geïnstalleerd stond.
Nadien het programma opnieuw op de NAS geïnstalleerd (veel werk)... en bang vandaag opnieuw hetzelfde!
Hoe raden jullie mij aan om het op te sporen of uit te schakelen. Denken jullie dat het virus zich kan voorzetten wanneer het bv nog op een andere map in de NAS staat?
Alvast bedankt,
Michaël Van den Steen
Ik word stillaan zot.. Voor de kerstvakantie stond er op de NAS op mijn school een virus Gaelicum.A. Dat werd gededecteerd door AVG wanneer ik een .exe file vanop die NAS wou openen.
Toen ik herstellen deed als oplossing was heel de exe file corrupt. Ik besloot dan ook om de geinfecteerde mappen te verwijderen en te zorgen dat op elke computer ofwel AVG of Panda geïnstalleerd stond.
Nadien het programma opnieuw op de NAS geïnstalleerd (veel werk)... en bang vandaag opnieuw hetzelfde!
Hoe raden jullie mij aan om het op te sporen of uit te schakelen. Denken jullie dat het virus zich kan voorzetten wanneer het bv nog op een andere map in de NAS staat?
Alvast bedankt,
Michaël Van den Steen