@tergemble: je hebt mss wel gelijk maar zeg dat anders hé, als mensen in problemen zitten en dan gaje nog es de kloot uithangen is dat idd wel om helemaal zot en vies te worden.
@Forza: Welke cd gebruik je van xp, het zal wel een kopie zijn, nuja neem eens één van iemand anders, want IK denk dat je cd vol van de shit zit.
Scan ALLE hd's met online scan op virussen en spyware, zet firewalle en antivirus op cd: liefst op een andere pc anders zet je bucht ermee op), daarna format je je windows partitie (of hd) en zet je met een andere cd windows er terug op (windows nummer blablabla kan zorgen voor shit).
Dan gaje ZEKER NIET op het internet (trek desnoods je kabel eruit) en installeer al je programma's van antivirus en antispywar en firewall van de cd (oja zet op die cd ook de laatste updates (andere pc hé!))
Als je al die programma's hebt geïnstalleert scan je al eens en maak je dat AL je setting pico bello in orde staan.
Sluit dan je internet aan en check eens als je het terug hebt.
Ik weet het is een hele boterham en je zal het ontzien en mss maar half uitvoeren maar dat is het beste dat je kan doen!!
GL