Archief - Super Trojan HOrse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V-Virus

Legacy Member
brand alle proggies tegen spyware en virussen eerst op nen cd, trek internet kabel uit, format, herinstalleer xp, installeer proggies vanop cd, steekt internet weer in( op die cd zette firewall he), download xp service pack 2

/LeXuS\

Legacy Member
@tergemble: je hebt mss wel gelijk maar zeg dat anders hé, als mensen in problemen zitten en dan gaje nog es de kloot uithangen is dat idd wel om helemaal zot en vies te worden.

@Forza: Welke cd gebruik je van xp, het zal wel een kopie zijn, nuja neem eens één van iemand anders, want IK denk dat je cd vol van de shit zit.

Scan ALLE hd's met online scan op virussen en spyware, zet firewalle en antivirus op cd: liefst op een andere pc anders zet je bucht ermee op), daarna format je je windows partitie (of hd) en zet je met een andere cd windows er terug op (windows nummer blablabla kan zorgen voor shit).

Dan gaje ZEKER NIET op het internet (trek desnoods je kabel eruit) en installeer al je programma's van antivirus en antispywar en firewall van de cd (oja zet op die cd ook de laatste updates (andere pc hé!))

Als je al die programma's hebt geïnstalleert scan je al eens en maak je dat AL je setting pico bello in orde staan.

Sluit dan je internet aan en check eens als je het terug hebt.

Ik weet het is een hele boterham en je zal het ontzien en mss maar half uitvoeren maar dat is het beste dat je kan doen!!

GL

breez

Legacy Member
hoe de fuck kunt ge nu direct spyware op je pc hebben als je nog maar net je pc hebt geformatteerd


kijk dan es uit wat ge installeert eh of blind ofzo

trek desnoods u internet kabel uit dan zijt ge zeker da em nie zomaar brol download

Oekje

Legacy Member
Vind dit toch ook maar raar , hoe doe jij je format dan wel ?
Anywayz heb je al msconfig nagezien ?
Heb je trouwens al een geprobeerd gewoon in safe mode te booten en naar de folder waar die virus/spyware te browsen en het gewoon zo te deleten ?

tergemble

Legacy Member
RELOADED zei:
install gewoon linux op dien bak, en erna terug xp als het nog zou moeten :p

Groot Gelijk, Installeer Linux En Zie Of Ge Nog Last Hebt , Zoniet, Dan Blijft Ge Maar Op Linux

Bifsel

Legacy Member
Dit gaat wss geen nuttige opmerking zijn maar...

ge hebt toch nie verschillende partities he? want ik heb da ook al aan de hand gehad (niet op mijn PC) maar... stond virus op aparte partitie ergens, een mijn documenten partitie ofzo...

format en install windows op andere schijf en hup!

Furiax

Legacy Member
Probeer eens te scannen met Hitman Pro
http://www.hitmanpro.nl/

Da zijn verschillende programmas in 1 (adaware, spybot,shredder,...)
Heeft de verleden keer mij geholpen toen ik geplaagd werd door spyware

Seraph

Legacy Member
BrEeZiE zei:
hoe de fuck kunt ge nu direct spyware op je pc hebben als je nog maar net je pc hebt geformatteerd


kijk dan es uit wat ge installeert eh of blind ofzo

trek desnoods u internet kabel uit dan zijt ge zeker da em nie zomaar brol download

Idd, kabel uittrekken tijdens het verwijderen en in safemode trojan verwijderen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan