Frado2005
Legacy Member
Heeft iemand Sphere XP? Wat vind je ervan? Is dat eigenlijk gevaarlijk om dat te installeren om je windows om zeep te helpen? T'is nog in bèta, maar zijn er veel bugs? Ik weet niet of ik het zou installeren, nog niet zeker. Ik heb 2 accounts. Kan je ook voor de ene account sphere xp gebruiken, en voor de andere, de 'standaar' windows?
Bedankt.
Frado
Bedankt.
Frado
?