Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
old_wayne zei:er is iets raar met mijn internet, ik kan niet op het internet met WoW, IE en MSN, maar ik kan langs Firefox wel op het internet.
Weet iemand hoe dit komt?
old_wayne zei:Bij msn krijg ik dit: "kan geen verbinding maken met de service. de oorzaak hiervan is mogelijk verkeerde proxy-of firewallinstellingen."