Archief - Q: probleem nero met grote bestanden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieta

Legacy Member
ik heb dus een probleem met nero, ik wil een bestand van 5gb branden op dvd.
als ik het bestand wil toevoegen krijg ik een probleem, dan zegt het:het bestand is groter dan 2 gb en kan daardoor niet worden opgeslagen in een ISO-bestandssysteem. gebruik het UDF-bestandssysteem voor het schrijven van zulkegrote bestanden. dit kan worden uitgevoerd door een ander type compilatie te selecteren.

oplossing??

Exit

Legacy Member
gebruik dan udf .... kies nero nieuw en dan udf cdrom ...
maar 5gb op dvd ... DL dvd dan ...
anders iets anders slecteren dan iso maar of da werkt ...
via udf gaat het in ieder geval wel.

Bubbling Zombie

Legacy Member
file -> new -> staat tussen dat lijstje als DVD (udf)

Exit

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
file -> new -> staat tussen dat lijstje als DVD (udf)
tja als ze eens zouden kijken (en verder dan hun neus lang is) :doh:

staat in mijn post ook, kies nieuw in nero en dan udf .... tja eens leren kijken/zoeken ...

voor sommigen moet ge hun handje nog vast houden ook

pieta

Legacy Member
manman...ik heb andere versie van nero die bij mn writer zat, daar staat nog nie eens file bij...en bij opties enzo staat het ook allemaal nie...fijn dat ge al vanalles over mij zegt terwijl ge nog nie eens weet wat er aan de ''hand'' is...

Bubbling Zombie

Legacy Member
pieta zei:
manman...ik heb andere versie van nero die bij mn writer zat, daar staat nog nie eens file bij...en bij opties enzo staat het ook allemaal nie...fijn dat ge al vanalles over mij zegt terwijl ge nog nie eens weet wat er aan de ''hand'' is...

hoi, download dan de nieuwe demoversie van nero en probeer daar eens mee hé :)


http://www.extradvd.nl/html/nero2.htm < - check it (eerste stappen zijn van toepassing hoe je een UDF maakt :') )

pieta

Legacy Member
ma das een andere vesie, ik vind het nog nie bij versie: 6603
dus ik start "startsmart" en leg eesn vandaar uit hoe ik udf opzet

emjay

Legacy Member
en het verschil tussen iso en udf?
het staat er wel degelijk tussen btw

pieta

Legacy Member
WAAAAAAAAAAAAAARRRRR?????????????
ik heb ehct al duizend keer geklikt op configuren en ik zie het nergens staan..

Bubbling Zombie

Legacy Member
start eens "nero burning rom" ipv smartstart op, dan zal je het wel zien ;)

Exit

Legacy Member
open nero, nieuw en dan keuze uit cdrom/audio/cdkopie ... /udf

pieta

Legacy Member
@ exit , voor de 3 de keer, ik kan nie kiezen : new ofzo , ik moet vanboven selecteren dvd of cd, en dan kunt ge audio, video ,data,... enzo kiezen, nergens iets van udf
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan