AeroFury
Legacy Member
Heb mij ooit eens ingeschreven voor een Technet trial ofzo, was ook via 9lives (games.telenet.be toen nog denk ik ^^).
Dan had je een maand of 3 toegang tot ALLES van Microsoft, heb dus alles van Office, Office 2007, Xp, Vista, zowel 32bit als 64bit gedownload en een legale key voor gekregen en op mijn externe HD gezet en tot op vandaag de dag werkt alles nog na massaal de keys opnieuw te gebruiken.
Echt een geschenk uit de hemel die Technet.
Hopelijk staat dit hier terug als er ooit nog eens zo'n trial is.
Dan had je een maand of 3 toegang tot ALLES van Microsoft, heb dus alles van Office, Office 2007, Xp, Vista, zowel 32bit als 64bit gedownload en een legale key voor gekregen en op mijn externe HD gezet en tot op vandaag de dag werkt alles nog na massaal de keys opnieuw te gebruiken.
Echt een geschenk uit de hemel die Technet.

Hopelijk staat dit hier terug als er ooit nog eens zo'n trial is.