Easter~Egg
Legacy Member
Hey all
Als ik een mp3'tje afspeel via mijn boxen loopt alles goed, maar vanaf ik een hoofdtelefoon op mijn boxen aansluit hoor ik wel muziek maar het is dan alsof ik muziek van ver hoor, precies of ge in de inkomhal van een dancing staat en alles zo vanver hoort.
Iemand die mij kan helpen? Thanx
Als ik een mp3'tje afspeel via mijn boxen loopt alles goed, maar vanaf ik een hoofdtelefoon op mijn boxen aansluit hoor ik wel muziek maar het is dan alsof ik muziek van ver hoor, precies of ge in de inkomhal van een dancing staat en alles zo vanver hoort.
Iemand die mij kan helpen? Thanx
