SXe
Legacy Member
Beste 9-Livers,
Ik heb mij onlangs een nieuwe pc gekocht (specs in signature) en deze draait Windows 7 64-bit. Toen ik derjuist Dirt 2 aan het spelen was had ik op mijn print screen gedrukt, ik stop het spel, ik ga naar paint, plak het maar het scherm blijft volledig zwart... Als ik niet game kan ik wel print-screenen.
Is hier een fix voor?
Bedankt op voorhand
Ik heb mij onlangs een nieuwe pc gekocht (specs in signature) en deze draait Windows 7 64-bit. Toen ik derjuist Dirt 2 aan het spelen was had ik op mijn print screen gedrukt, ik stop het spel, ik ga naar paint, plak het maar het scherm blijft volledig zwart... Als ik niet game kan ik wel print-screenen.
Is hier een fix voor?
Bedankt op voorhand


