Archief - Power DVD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nos

Legacy Member
Heb hier een paar DVD's van regio 4 liggen, nu wil power DVD enkel maar regio 2 afspelen.
Zelfde probleem in wmpc.
Hoe en waar kan ik dit veranderen, of moet je daar nog iets voor dll??

Exit

Legacy Member
da is omdat ge da instelt in win .... eigenschappen dvd drive ... use google om da te omzeilen

Nos

Legacy Member
Ja sorry als k begin te zagen, maar hoe doe ge dat net? Heb daar niet zoveel verstand van...

Nos

Legacy Member
Mensen, mensen :)
Kan iemand mssh een url geven of eens tegoei uitleggen wat ik moet doen.
Ik kan het oplossen als ik mijn origineel dvdkes kopier, maar zie het nut daar niet van in.
Dus meer uitleg zou zeker welkom zijn. Wat is een gemodde firmwire, waar die te halen, hoe dat te gebruiken enzo :p (waarom geen zin om dit op te zoeken in google, zit op smallband en teleslet site is zo de enige die nog degelijk snel gaat)...

Skeddie

Legacy Member
http://forum.rpc1.org/dl_all.php
Zoekt uwen DVD-speler in de lijst.
Download de nieuwste firmware.
Lees de instructies.
Volg de instructies.
Dat is het zowat.

Om de precieze gegevens te kennen van je DVD-speler: Start-->Uitvoeren-->devmgmt.msc-->DVD-/cd-rom-stations

Nos

Legacy Member
Bestaat er geen player waarin je gewoon je regio kan aanpassen, of een codec??

@ Skeddie: Het kan zijn dat je zo je dvd-speler regio vrij kan maken door die BIN file te vervangen. Maar gezien het niet mijn eigen pc is, blijf k daar liever af (geen verstand van, en zoiets loopt hier meestal fout af).

@ Crackajax: Prog was een trail en werkte niet echt :p

Nos

Legacy Member
als k bij mijne dvdspeler ga zien krijg ik het volgende van firmware (of what het ook zijn mag)


NEC ND-2500A
RPC1 and Rip Lock firmwares based on Windows 1.06, and Windows 1.07.
Original Stock Firmware Binaries ND-2500A 1.05, ND-2500A 1.06, ND-2500A 1.07, and ND-2500A 1.91 Fujitsu-Siemens.

Rip Lock Only Firmware Binary and Windows Flasher 1.06, and 1.07.

RPC1, Rip Lock, 2100@2500 - Binary Only NEC 2500 1.06, NEC 2500 1.07,

HP Firmware reporting as "_NEC DVD_RW ND-2500A" - RPC1, Rip Lock, Bit Setting, 2100@2500 - Binary Only
HP 420n 1.25, HP 420n 1.27, HP 420n 1.28, HP 420n 1.31, and HP 520n 2.21.

HP Firmware reporting as "_NEC DVD_RW ND-2500A" - Rip Lock, Bit Setting, 2100@2500 - Binary Only
HP 420n 1.25, HP 420n 1.27, HP 420n 1.28, HP 420n 1.31, and HP 520n 2.21.

TDK Firmware reporting as "_NEC DVD_RW ND-2500A" - Stock, RPC1, Rip Lock, 2100@2500 - Binaries with DOS Flasher
TDK 882N 2.36.


ge kunt daar op zoveel klikken, om te dll, dat k er al 3 geprobeerd heb, maar nog steeds niets :(
Blijft maar op regio 2 staan.

Nos

Legacy Member
THX Skeddie, first one did the trick :)
Eindelijk, na zoveel keer proberen kan k beetje slayers kijken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan