bastian
Legacy Member
ik heb mijn pc een twwetal weken geleden geformatteerd omdat hij echt wel verschrikkelijk liep, daarmee bedoel ik specifiek dat gij alleen programmas opende vlak na het rebooten, ik dacht dat het een virus was en formatteerde, maar nu heb ik exact hetzelfde probleem weer ik kan er echt niet aan uit, ik kan toch niet blijven formateren
.