Kill0rBee
Legacy Member
'llo all,
Op men zus haar pc heeft zich sinds deze morgend iets heel raar voor gedaan,
als ge hem opstart geeft hij deze error :
"Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
'\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM'
U kunt proberen om dit bestand te repareren door WINDOWS Setup te starten vanaf de originele CD-ROM met installatie bestanden.
Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten"
Deze Error komt er op na dat 'piep' geluidje (na 5sec ongeveer)
kheb geprobeerd de pc via de CD op te starten maar dat lukte ook niet,
dus nu is m'n vraag is er nog iets wat ik hier aan kan doen ???
Op men zus haar pc heeft zich sinds deze morgend iets heel raar voor gedaan,
als ge hem opstart geeft hij deze error :
"Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
'\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM'
U kunt proberen om dit bestand te repareren door WINDOWS Setup te starten vanaf de originele CD-ROM met installatie bestanden.
Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten"
Deze Error komt er op na dat 'piep' geluidje (na 5sec ongeveer)
kheb geprobeerd de pc via de CD op te starten maar dat lukte ook niet,
dus nu is m'n vraag is er nog iets wat ik hier aan kan doen ???