.rOLE mODEL.
Legacy Member
ok, tzit zo, mijn pc doet al een heel tijdje raar... vroeger was't nog erger, IE blokte op ongeveer elke site dat'k bezocht dus heb'k firefox gedownload, en is nu al pakken beter maar wat'k nog steeds heb: mijn favorieten verdwijnen af & toe? weet iemand waaraan dat kan liggen? tis wel fraai kl*te als'k een site opsla die nog van later belang kan zijn dat'k die gewoon terug kwijt ben...
en wat'k nu ook heb is dat mijn scherm bovenaan ongeveer 1 cm gezakt is zodat'k die stomme toolbar moet verhogen... weet er hier iemand een oplossing voor want het is eigenlijk fraai ambetant, thx in advance!
en wat'k nu ook heb is dat mijn scherm bovenaan ongeveer 1 cm gezakt is zodat'k die stomme toolbar moet verhogen... weet er hier iemand een oplossing voor want het is eigenlijk fraai ambetant, thx in advance!