gailm
Legacy Member
Hoi peeps,
Ik heb een probleem: foutcode 80040541. Ik heb als oplossing gevonden :
Registreer msxml3.dll opnieuw:
a. Klik op Start en Uitvoeren. Typ nu in:
Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll
b. Als het bestand kan worden gevonden en beschikbaar is, krijg je een venster te zien met de mededeling “DllRegisterServer met succes geregistreerd in C:\Windows\System32\msxml3.dll. Als dit niet lukt, ga dan verder met de volgende stap, ga anders verder met stap 3.
2. Installeer MSXML3 opnieuw.
a. Ga naar http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en (Engelse pagina).
b. Klik onderaan de pagina op de link msxml3.msi en ga verder met de installatie wizard om de installatie te voltooien.
3. Herstart de computer en probeer je opnieuw aan te melden bij Messenger.
Maar het werkt niet bij mij. ikheb geprobeerd te hijacken; 85XXXX komt niet voor in de log dus dwz dat er geen malware in mijn computer zit. Wat kan ik nu doen om 't probleem op te lossen???
Sincerely,
Gail
Ik heb een probleem: foutcode 80040541. Ik heb als oplossing gevonden :
Registreer msxml3.dll opnieuw:
a. Klik op Start en Uitvoeren. Typ nu in:
Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll
b. Als het bestand kan worden gevonden en beschikbaar is, krijg je een venster te zien met de mededeling “DllRegisterServer met succes geregistreerd in C:\Windows\System32\msxml3.dll. Als dit niet lukt, ga dan verder met de volgende stap, ga anders verder met stap 3.
2. Installeer MSXML3 opnieuw.
a. Ga naar http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en (Engelse pagina).
b. Klik onderaan de pagina op de link msxml3.msi en ga verder met de installatie wizard om de installatie te voltooien.
3. Herstart de computer en probeer je opnieuw aan te melden bij Messenger.
Maar het werkt niet bij mij. ikheb geprobeerd te hijacken; 85XXXX komt niet voor in de log dus dwz dat er geen malware in mijn computer zit. Wat kan ik nu doen om 't probleem op te lossen???
Sincerely,
Gail