Dj Vince
Legacy Member
Ahoi!
Ik heb me hier een schitterende Sun SPARC Ultra 10 op de kop getikt met 10 netwerkaansluitingen wat ik toch wel zeer cool vind.
Ik heb er via RARP en TFTP Linux op kunnen zetten (Splack 10)
Maar nu zou ik graag willen weten hoe ik dat ding als hub/router/switch kan gebruiken?
De bedoeling is een kleine LAN met een 10-tal personen te houden,
en dan CS server op de SPARC zetten,
maar vooral heb als HUB te gebruiken.
Gaat dit? (JA, normaal toch wel
)
En kan dit dan ook met straight UTP?
Greetz,
Vinz
Ik heb me hier een schitterende Sun SPARC Ultra 10 op de kop getikt met 10 netwerkaansluitingen wat ik toch wel zeer cool vind.
Ik heb er via RARP en TFTP Linux op kunnen zetten (Splack 10)
Maar nu zou ik graag willen weten hoe ik dat ding als hub/router/switch kan gebruiken?
De bedoeling is een kleine LAN met een 10-tal personen te houden,
en dan CS server op de SPARC zetten,
maar vooral heb als HUB te gebruiken.
Gaat dit? (JA, normaal toch wel
)En kan dit dan ook met straight UTP?
Greetz,
Vinz

