mYsT`1
Legacy Member
Probleem is het volgende: ik gebruik namelijk incredimail voor mijn e-mails te lezen en outlook express niet. Maar als ik bij IE een koppeling wil verzenden via e-mail opent hij automatisch altijd outlook express. Vermits ik die niet heb ingesteld vraagt hij dan ook om het eerst in te stellen.
Nu ik weet dat je een e-mailclient kan instellen als standaard en dat is ook zo gebeurt. Bij de opties van incredimail staat ook: "Incredimail is al reeds als standaard e-mail client ingesteld". Ik heb dit ook gecheckt via IE, Extra, Internet opties, programma's, e-mail -> incredimail.
noch wil dit niet werken
iemand die er een oplossing voor heeft?
Nu ik weet dat je een e-mailclient kan instellen als standaard en dat is ook zo gebeurt. Bij de opties van incredimail staat ook: "Incredimail is al reeds als standaard e-mail client ingesteld". Ik heb dit ook gecheckt via IE, Extra, Internet opties, programma's, e-mail -> incredimail.
noch wil dit niet werken

iemand die er een oplossing voor heeft?