R€B€L
Legacy Member
Hey mensen, ik heb een klein probleempje. Ik kan mijn legale versie van windows vista namenlijk niet online activeren ik krijg altijd een error:
er is tijdens het activeren van windows een probleem opgetreden.
Foutcode 0x8007251D.
Beschrijving: geen records gevonden voor opgegeven dns-query.
Ik heb deze versie via am3d gekocht.
Kan iemand mij helpen?
er is tijdens het activeren van windows een probleem opgetreden.
Foutcode 0x8007251D.
Beschrijving: geen records gevonden voor opgegeven dns-query.
Ik heb deze versie via am3d gekocht.
Kan iemand mij helpen?