Mista Molla
Legacy Member
'Llo
KEb net een 2e pc'tje gekocht maar ik zit thuis met wifi.Ik heb niet direct het geld om een wifi kaartje erin te rammen dus het volgende:die pc is verbonden met mijn hoofdpc via gigabit lan(draad).Er is een netwerk tussen de 2 en allebei met windows xp professional.Kan iemand me uitleggen hoe ik het internet van mijn hoofdpc kan delen met dat van de 2e pc ?
Greetz
KEb net een 2e pc'tje gekocht maar ik zit thuis met wifi.Ik heb niet direct het geld om een wifi kaartje erin te rammen dus het volgende:die pc is verbonden met mijn hoofdpc via gigabit lan(draad).Er is een netwerk tussen de 2 en allebei met windows xp professional.Kan iemand me uitleggen hoe ik het internet van mijn hoofdpc kan delen met dat van de 2e pc ?
Greetz