Archief - iDream mp3-speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-RuFio-

Legacy Member
yo,

kheb een iDream 512 Mb mp3-speler gekocht in de carrefour maar de driver
die erbij zit werkt alleen voor windows 98. Ik heb al zitte zoeke achter drivers
voor XP maar die vind ik nergens. Weet iemand waar ik deze kan vinde? Of als
iemand kan zeggen hoe ik die liedjes in de volgorde kan zette die ik zelf kies
dan moeten de drivers ni meer. Of mss kan iemand een andere programma
geve van een andere mp3-speler, daarmee lukt het mss ook.

grtz

m1dnight

Legacy Member
kunde em nie gwn insteke als "verwisselbare schijf" als ge xp hebt althans...

Exit

Legacy Member
aansluitten en muziek opzetten, PUNT UIT
RTFM en daar gaat ge zien, voor xp geen drivers nodig, aansluiten en kopieren (LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING??????? veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen)

Rage

Legacy Member
Exit, ik begrijp u frustratie...

Het is trouwens nog erger dan niet enkel de handleiding lezen, em heeft nog niet eens geprobeert.

VB. Ge gaat naar de garage: Ey ik krijg men auto niet aan. Garagist: Ah hebde em al geprobeert op te starten. Neen! :p

rofl so funny

-RuFio-

Legacy Member
als ik da naar die map kopier, en ik rangschik da naar hoe ik wil, zijn die liekes nog altijd dooreen gerangschikt en da is het probleem just, da ik da zelf ni fatsoenlijk kan rangschikke. en ik heb de handleiding geleze en die trekt op nx dus ni kakke alsget zelf nog ni eens weet.

Exit

Legacy Member
da gaat dus NIET. ge moet ge dan maar een volgorde kiezen op de mp3speler, veelal alfabetisch. dus ...

raintjah`

Legacy Member
-RuFio- zei:
yo,

kheb een iDream 512 Mb mp3-speler gekocht in de carrefour maar de driver
die erbij zit werkt alleen voor windows 98. Ik heb al zitte zoeke achter drivers
voor XP maar die vind ik nergens. Weet iemand waar ik deze kan vinde? Of als
iemand kan zeggen hoe ik die liedjes in de volgorde kan zette die ik zelf kies
dan moeten de drivers ni meer. Of mss kan iemand een andere programma
geve van een andere mp3-speler, daarmee lukt het mss ook.

grtz

die speler is trouwens ook een dikke afrader. Heb em zelf, en maat van mij ook, gaat zo stuk.

Shady

Legacy Member
Exit zei:
da gaat dus NIET. ge moet ge dan maar een volgorde kiezen op de mp3speler, veelal alfabetisch. dus ...



noem u liekes

1_ naam lieken
2_ naam lieken

en dan komen ze in die volgorde op uwen mp3
:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan