Elessar
Legacy Member
Hallo,
Ik heb vorig jaar een pc gekocht met Vista, en daar kreeg je dan zo'n bonnetje bij dat je "gratis" Seven kon krijgen. Nu afijn, was het helemaal vergeten maar wou gisteren dus upgraden naar 7. Dan doe ik de dvd erin, en vraagt die me om een taal te selecteren alleen staat er geen nederlands bij
Wat nu? Gewoon een mailtje sturen naar support van Hp of wat?
Alvast bedankt,
-Elessar
Ik heb vorig jaar een pc gekocht met Vista, en daar kreeg je dan zo'n bonnetje bij dat je "gratis" Seven kon krijgen. Nu afijn, was het helemaal vergeten maar wou gisteren dus upgraden naar 7. Dan doe ik de dvd erin, en vraagt die me om een taal te selecteren alleen staat er geen nederlands bij

Wat nu? Gewoon een mailtje sturen naar support van Hp of wat?

Alvast bedankt,
-Elessar
