Archief - Hotmail en Gmail account

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mcR

Legacy Member
goedendag,

sedert kort heb ik een iPhone, waarop je de mogelijkheid hebt je mails te checken, maar dit is enkel compatibel met een account van .Mac, Yahoo, AOL of Gmail. Aangezien ik een Hotmail account heb is dat niet mogelijk voor mij mn mails te checken dus heb ik een Gmail account gemaakt. Om een lang verhaal kort te maken: is het mogelijk op een of andere manier mijn mails van het Hotmail account automatisch te laten doorsturen naar het Gmail account? Het zou zeer vervelend zijn om mijn Hotmail account te verlaten, want anders moet ik zorgen dat al mijn inkomende mails rechtstreeks naar Gmail worden gestuurd, en dat zie ik niet meteen zitten :) hopelijk bestaat die mogelijkheid, en zoniet, zijn er eventeel andere alternatieven om mijn mail te kunnen checken? bedankt.

groeten.

Yank

Legacy Member
gewoon inloggen op hotmail, dan naar opties en "E-mail naar een ander e-mailaccount doorsturen" kiezen en instellen, lijkt me behoorlijk simpel?

mcR

Legacy Member
klein detail: kan enkel naar @hotmail, @live of @msn account...

RaGeR

Legacy Member
ja idd, ik heb me daar ook al rot achter gezocht, maar helaas geen oplossing gevonden.

Accordis

Legacy Member
mcR zei:
dus enige optie is permanent verhuizen naar gmail?

Ik denk het wel ja :$

Ik dacht dat je moest betalen bij hotmail om je mails te laten forwarden naar een niet-hotmail e-mailadres.

Bij Gmail kan je het wel :)

Ik ben trouwens heel tevreden van Gmail, en vind het een pak sneller dan Hotmail.

Yank

Legacy Member
mcR zei:
klein detail: kan enkel naar @hotmail, @live of @msn account...
en om de zin af te maken die er staat: "als dat e-mailadres eindigt op hotmail.com, msn.com of live.nl of een Custom Domain is."

kheb eens geprobeerd mn gmail in te vullen, werkt perfect...

sebiet eens testmailtje sturen.

edit: 't werkt niet meteen, kdenk dat die instellingen niet meteen werken ofzo, want mn berichten komen ook niet in postvak in
ahja, ik gebruik mn hotmail ook niet meer, gmail vind ek gewoon handiger en aangenamer

5min later komt mail toch door naar mn gmail, de servers zullen wat lui zijn vandaag

Accordis

Legacy Member
Yankee zei:
en om de zin af te maken die er staat: "als dat e-mailadres eindigt op hotmail.com, msn.com of live.nl of een Custom Domain is."

kheb eens geprobeerd mn gmail in te vullen, werkt perfect...

sebiet eens testmailtje sturen.

edit: 't werkt niet meteen, kdenk dat die instellingen niet meteen werken ofzo, want mn berichten komen ook niet in postvak in
ahja, ik gebruik mn hotmail ook niet meer, gmail vind ek gewoon handiger en aangenamer

5min later komt mail toch door naar mn gmail, de servers zullen wat lui zijn vandaag

Hé is dat echt? Ik dacht nochtans dat je met de gratis Hotmail geen emails kon laten forwarden ^^
Nice :niceone:

Yank

Legacy Member
wel, bij mij werkt het perfect :/

tligt mss aan registratiedatum bij hotmail, dat ze alleen bij bepaalde accounts toelaten, mijne moet zo'n 7-8 jaar oud zijn.

mcR

Legacy Member
bij mij toch ook iets van dat hoor!
zeer vreemd... en vooral spijtig.

Annun

Legacy Member
Maar ik neem aan dat ze bij de custom domains misschien wel een @telenet adres ofzo toelaten en dan kunt ge desnoods van daar nog eens forwarden naar uw gmail adres. Ik zou echter gewoon volledig overschakelen, bespaart veel miserie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan