GenesisX
Legacy Member
Serieus probleem dat al van gisteren bezig is.
Ik geraak niet meer op http://www.doublex.be, http://www.thehost.nl (website van m'n host) en www.mastaline.com gaat zooo traag. Ongelofelijk! Hoe kan dat nu? Vanmorgen kon ik 5 minuten op m'n eigen site en dan niet meer. Bij the host zegt ie "Unable to find dinges" en bij m'n eigen site nix, gewoon leeg schermpje...
M'n emailadres (webmaster[at]doublex.be) werkt ook niet meer! Ik kan geen berichten meer ontvangen op dat adres
Heb al alles gedaan om het te proberen fixen, nix werkt
Modem gereset, vanalles. Alle andere websites laden ongelofelijk snel en deze helemaal niet. Mensen zonder telenet geraken erop en heb aan ene gevraagd die telenet heeft, en die geraakt er ook nie op :doh:
Heb al met IE en FF geprobeerd.
Ik geraak niet meer op http://www.doublex.be, http://www.thehost.nl (website van m'n host) en www.mastaline.com gaat zooo traag. Ongelofelijk! Hoe kan dat nu? Vanmorgen kon ik 5 minuten op m'n eigen site en dan niet meer. Bij the host zegt ie "Unable to find dinges" en bij m'n eigen site nix, gewoon leeg schermpje...
M'n emailadres (webmaster[at]doublex.be) werkt ook niet meer! Ik kan geen berichten meer ontvangen op dat adres

Heb al alles gedaan om het te proberen fixen, nix werkt
Modem gereset, vanalles. Alle andere websites laden ongelofelijk snel en deze helemaal niet. Mensen zonder telenet geraken erop en heb aan ene gevraagd die telenet heeft, en die geraakt er ook nie op :doh:Heb al met IE en FF geprobeerd.


Ik ben bezig over Firefox en Internet Explorer.
Nu gaat alles weer goed en opeens krijg ik al m'n berichten van de voorbije dagen die nie toegekomen zijn @ m'n emailadres