Archief - Heel vreemd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BBQezel

Legacy Member
Mijn pa zijne pc doet heel raar.
als je opstart en dan wilt aanmelden diet je gewoon maar wanneer hij dan laad gaat hij automatisch afmelden zonder eneige reden

format helpte zelf niet eens en we gaan normaal em binne doen dus maar mss nog een iemand die een laatste idee heeft ?

Exit

Legacy Member
zoek eens door dir forum, zijn er nog al geweest met probs, aanmelden en meld dan terug af ...

raintjah`

Legacy Member
Here is the solution to the logon - logoff issue in Windows XP.

Enter the Recovery Console

Boot the system using the Windows XP CD-ROM. In the first screen when the Setup begins, read the instructions press "R" (in the first screen) enter the Recovery Console. Type-in the built-in Administrator password to enter the Console. You'll see the prompt reading C:\Windows (Or any other drive-letter where you've installed XP)

Type the following command and press Enter.

CD SYSTEM32
(If that does not work, try CHDIR SYSTEM32)

COPY USERINIT.EXE WSAUPDATER.EXE

Quit Recovery Console by typing EXIT and restart Windows.

You'll be able to login successfully as you've created the wsaupdater.exe file (now, a copy of userinit.exe)

Now, change the USERINIT value in the registry (see Phase II in this page) and change it accordingly.

Click Start, Run and type REGEDIT. Navigate to:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\Cu rrentVersion\Winlogon]

In the right-pane, change the value of Userinit to "C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,"

Type the above value exactly as given, including the comma - exclude the quotes. Also, change the path to userinit.exe appropriately, if Windows is installed in a different drive.

-----------------------------------------------------------------

Indien dit niet wil werken, kan je ook gewoon windows herinstalleren, nie formateren, maar gewoon over je bestaande installatie installeren!




PS: Happy Newyear all :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan