Archief - Goedkope DVD-R

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BL@DE

Legacy Member
Ik heb op www.cdrwinkel.com zeer goedkope dvd-r's gevonden.
Het zijn de Professional DVD-R 4X spindel (100st) voor 20 €.
Ik zou wille weten of ze nog deftig zijn.
Want ik heb een keer dvd's gekocht in de colruyt. Ik heb ze gebrand, maar kon ze dan niet lezen. En bij andere werkten ze wel.
Ik heb een Lite-on DVDRW SOHW-812S.

nTFs

Legacy Member
Ik zou me er niet aan wagen.
Die goedkope prijs moet ergens zitten.

Dakantochnie

Legacy Member
Te goedkope DVD's moet je mijden, die werken meestal toch niet deftig en als je ze moet weggooien ben je wel de aankoopprijs van die zogezegd "goedkope" DVD's kwijt, maar dan heb je er nog altijd geen fatsoenlijke. Op het einde van de rit betaal je dus dan dat je ineens goede DVD's koopt. Ik heb mij in de Makro zo ook eens ferm in het zak laten zetten (en het waren er dan nog wel 1000 ineens ook), ik heb ze allemaal kunnen wegsmijten!

radium

Legacy Member
bwa, prijs hangt ook af van wel merk,

ik prefereer zo:

duur DVD's voor me zelf en belangrijke bestande,

goedkope DVD's voor bepaalde zaken te testen zo da je geen dure DVD kwijt moet spelen

is bekke dilema wa je allemaal van plan bent

Grtz D

Jimmy T. Turtle

Legacy Member
Je moet naar de mediacode kijken van de dvd's en kijken of ze compatible zijn met uwe dvd schrijver.

Waarschijnlijk gaan die dvd's van 20 EUR niet zo compatible zijn met de meeste schrijvers.

BlueCobalt

Legacy Member
ik weet hoe je de mediacode te zien krijgt, maar hoe kan je dan zien of die mediacode goed is of niet? ik hoor iedereen maar zeggen dat je je mediacode moet bekijken... maar is er een lijst ofzo met mediacode's en de goedheid ervan?
greetz !

BL@DE

Legacy Member
Ik vin deze code nie weer! :angry:
INFODISCR01
Weet iemand waar dat ik ze kan vinden? :help:

BlueCobalt

Legacy Member
pff mensen ik kom jullie ff waarschuwen, ik heb een rol gekocht van 25 lege DVD-R's van t onbekende merk Hi'Space --> mediacode is MCI4XG01 en het is pure brol ! Ik kan er wel alles op schrijven maar niets speelt het af, heb al verschillende dingen gescreven en op verschillende spelers willen afspelen (ps2, dvdspeler,..) en altijd hoor je de lens raar doen en 'disk error' komt erop ofzoiets. Ook heb ik zo'n lege disk in mijn DVD-Writer voor aan de tv gestoken en die bleef maar lezen zodat ik de schrijver moest resetten want ie gaf een fatale fout ofzoiets... dus pas er mee op !! het vreemde is wel dat de mediacode MCI4XG01 is en als je die nakijkt zijn er andere merken die hem ook gebruiken en die geven 'good' als reactie :-s
greetz !

BL@DE

Legacy Member
BlueCobalt zei:
pff mensen ik kom jullie ff waarschuwen, ik heb een rol gekocht van 25 lege DVD-R's van t onbekende merk Hi'Space --> mediacode is MCI4XG01 en het is pure brol ! Ik kan er wel alles op schrijven maar niets speelt het af, heb al verschillende dingen gescreven en op verschillende spelers willen afspelen (ps2, dvdspeler,..) en altijd hoor je de lens raar doen en 'disk error' komt erop ofzoiets. Ook heb ik zo'n lege disk in mijn DVD-Writer voor aan de tv gestoken en die bleef maar lezen zodat ik de schrijver moest resetten want ie gaf een fatale fout ofzoiets... dus pas er mee op !! het vreemde is wel dat de mediacode MCI4XG01 is en als je die nakijkt zijn er andere merken die hem ook gebruiken en die geven 'good' als reactie :-s
greetz !

Dat zijn net die dvds van de colruyt, waar ik het over heb. :rofl:
Maar een maat van mij heeft zijn dvd-writer "gepatched" en bij hem werkt wel.
Weet iemand hoe je een dvd-writer moet patchen? :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan