Archief - Gamen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PROLiTE

Legacy Member
Ik bezit nu windows vista 32bit home edition maar heb van mij vader windows7 ultimate 64bit gekregen. Maar ben een gamer en vroeg me dus af welk het beste is voor te gamen. En dacht dit is het juiste forum voor het te vragen dus kan ik het best maar even doen.

Het is een hp laptop, kan dit geen verdere problemen geven?

Groetjes,

Jelle

InFerNo

Legacy Member
Ik zou dan toch voor die 64bit Ultimate gaan.
Die zou minder resource hog zijn + 64bit = teh win :)

Ik heb de home premium (of wa ist daar) op mijne pc draaien en dat gaat toch vlotjes :)

Nooby4Ever

Legacy Member
64 bit gaat geen problemen geven, windows 7 ook niet maar gamen op een laptop ....


Als je wilt kan je je os lichter maken met het programma vlite (kan met vista en niet gesupport maar werkt wel windows7)

PROLiTE

Legacy Member
@ Exit: ze zeggen toch 64bit gaat problemen geven?

Kan jij me niet even helpen?

Nooby4Ever

Legacy Member
We zeggen dat het mogelijk is dus dat je het kan gebruiken (of het nut heeft hangt af van de hoeveelheid ram geheugen dat je hebt)

=> Het geeft geen probleem

Exit

Legacy Member
PROLiTE zei:
@ Exit: ze zeggen toch 64bit gaat problemen geven?

Kan jij me niet even helpen?

ik weet niet wat gij leest maar wat ik lees is tegengestelde als dat gij leest denk ik.

Towlie

Legacy Member
ik heb de windows 7 home premium 64 bit en wou nog eens de eerste medal of honor en de eerste call of duty installeren op mijn laptop.

Maar telkens als ik die wil spelen flikkert het scherm in het spel enorm en constant. Waaraan kan dit liggen?

Molletje

Legacy Member
Ik speel ook op een laptop, heb onlanks Win7 Geinstalleerd (van Vista) en ik ben zeer kontent, werkt veel vlotter en ik kan veel gemakkelijker games draaien,

Vergeet uiteraard niet de Windows 7 Upgrade Advisor eerst eens te proberen...

Towlie

Legacy Member
dus oudere spellen die werken met opengl kan je niet spelen op een W7 64bit
met een ati kaart?

Nooby4Ever

Legacy Member
InFerNo zei:
Ik snap nu eens helemaal ni wa daar mis aan is :s

Traag, ik heb nu 2 beeldschermen op men pc (bij laptop niet), muis (je kan wel een muis inpluggen maar dit is normaal geen game muis), keys zo dicht bij elkaar (is meer gewoonte) , ....

Het is dus toch wat anders in muis ogen, niet dat het niet gaat maar het is er gewoon niet voor gemaakt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan