Dakantochnie
Legacy Member
Ik heb daarjuist FRAPS eens gedownload (de probeerversie) om een filmpke te maken in NFSU2. Normaal kan ik NFSU2 spelen aan 1024*768 met alle opties aan en 6X AA. Met deze instellingen haal ik normaal ong. 50 fps. Als ik begin op te nemen zakt dat aantal enorm terug naar zo'n 12-15 fps, onspeelbaar dus, en dan is er ook niets aan om op te nemen. Ik zou mij graag de full-version aanschaffen, maar niet als mijn pc te zwak hiervoor is. Nu is mijn vraag dus: hoe komt het dat ik zo'n terugval heb in fps? Ligt dat aan mijn processor die te zwak is, of hoef ik enkel een latje RAM bij te steken? Merci op voorand voor de hulp.
N.B.: link naar specs staat in sig.
N.B.: link naar specs staat in sig.
Waarom werkt uwen 2600+ maar aan 1.92 GHz???