dJeez
Legacy Member
Naar jaarlijkse gewoonte zal ik maar weer eens een FOSDEM thread starten zeker
. Dit jaar gaat FOSDEM door op 6 en 7 februari (zeer binnenkort dus).
Het aanbod lijkt mij dit jaar op 't eerste zicht wat tegen te vallen, maar dat ligt wellicht ook aan mijn interesses. Zondag ga ik wellicht wel present zijn in de Drupal room en op de DB track.
Meer informatie (inclusief overzicht van de presentaties) is te vinden op : fosdem.org
. Dit jaar gaat FOSDEM door op 6 en 7 februari (zeer binnenkort dus). Het aanbod lijkt mij dit jaar op 't eerste zicht wat tegen te vallen, maar dat ligt wellicht ook aan mijn interesses. Zondag ga ik wellicht wel present zijn in de Drupal room en op de DB track.
Meer informatie (inclusief overzicht van de presentaties) is te vinden op : fosdem.org